Anmeldt 11. august 2019

Flott hotell for barnefamilier med flere bassengområder og mange aktiviteter for barn. Nok solsenger. Hyggelig betjening og ansatte. Litt misfornøyde med rengjøring da det låg hår i sluken i dusjen når vi kom som ble liggende gjennom hele oppholdet, samt litt skitt under sengene. Eller greit rom med stort og fint bad.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Torbjørn S
vivasocialmedia, Director General på Viva Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Dear guest,
Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel VIVA Sunrise.
Your comments will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.
We are looking forward to hosting you again in the future.

Anmeldt 6. august 2019

Sentralt beliggenhet med nærhet til lokalt sentrum og en kort spasertur til stranden. Kort spasertur til sentrum/ havnen. Bodde i leilighet en uke. Ingen måltider inkludert. 4 personer, hvorav 2 sov på sovesofaen i stuen. Leiligheten var romslig, og sovesofaen tok ikke opp mye plass. Svært bad, med stor dusj. Det beste vanntrykket jeg har opplevd utenfor Norge noen gang! Og alltid nok varmtvann. Liten kjøkkenkrok som fungerte for oss. Balkong mot gaten. En kjempefordel å ikke ha mot bassenget, vi slapp oppvarming av rommet pga sol, vi slapp støy fra bassengområdet. Gaten er rolig og stille. Fin utsikt mot andre hoteller og fjellene.

Sengene var ikke de beste; dobbeltsengen var skjev, og sovesofaen noe vond for tenåringen.

Vi testet bassenget, men brukte ikke bassengområdet. Det var lite vannareal, og mye folk. Kjedelig, savnet mye plass å svømme på, lange kanaler, broer etc.

Vi spiste ikke noe på hotellet. Tok en drink til kveldsunderholdningen. Drinken var ikke akkurat laget fra bunnen av. Underholdningen var sjokkerende dårlig. Men sånn skal det kanskje være på charter på Mallorca?

God service, godt renhold. Virket som det var mest skandinaviske gjester, og lite briter og tyskere.

Romtips: Velg rom mot gateplan
Takk, 410fredriks
vivasocialmedia, Director General på Viva Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Dear guest,
We are looking forward to hosting you again in the future.

Anmeldt 1. august 2019

Rommet var stort og relativt rent. Det var noe maur på rommet så vi måtte være nøye med å fjerne sukkerholdig mat. Bassengfasilitetene var gode og barna lekte hele dagen. Det var gode senger. Buffeten på Hotellet var bra både frokost og middag. Ala Carte derimot var ikke så bra.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Journey54386145593
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Har besøkt dette hotellet to ganger. Her får du et ultimat hotell for barnefamilier. Her er det basseng og mat tilpasset alle aldre. Ryddig og rent til en hver tid. Vi hadde all inclusive og jeg må bare skryte av maten. I utgangspunktet så er det ikke spesielt høyt nivå på maten som serveres i Alcudia. Den er overpriset og smakløs, jeg var derfor spent på maten som ble servert på hotellet. Det overgikk alle mine forventninger. Her får du mat og bufféer som oser av kvalitet. Du merker godt hvilke råvarer som finnes i retten og du blir servert av et hyggelig personell. Spesielt hyggelig var det å se at flere av de som jobbet der ved vårt første besøk fortsatt jobbet der. Det tyder på godt arbeidsmiljø noe som gjenspeiler seg mot oss kunder. God kvalitet på aktiviteter gjennom dagen og fine show for barn og voksne. Anbefales!

1  Takk, 496steinare
vivasocialmedia, Director General på Viva Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Dear guest,

Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our VIVA Sunrise.
We are looking forward to hosting you again for the third time.

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her i en uke sammen med barna, og dette er et veldig barnevennlig hotell med 3 svømmebasseng. Det ene bassenget har piratskute og rusjebaner og er en favoritt blandt de minste. Både på dagtid ved bassengene og på scenen på kvelden var det aktiviteter for barna, og det var bra undeholdning på scenen ved bassengene hver kveld. Vi hadde bare frokost inkludert i prisen, og den var meget god. Kan absolutt anbefales til barnefamilier, men reiser du som par og ønsker en stille og rolig ferie, så er ikke dette det rette holtellet da det blir en del støy fra alle barna. Vi hadde en 2 roms leilighet med.utsikt mot bassengene og var veldig fornøyd med rommet.

Takk, Patrik_jf

Dear guest,

We are looking forward to hosting you again in the future