“Siste feriedag på Alcudia”

Himalaya Indian Nepalese Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 237 Restauranter i Puerto Alcudia
Kjøkken: Asiatisk, Indisk, Nepalsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

God mat og normalt prisnivå. Litt shabby lokaler, men ikke la dette lure deg. Fikk ikke rabatt for bordreservasjon som lovet, trekker ned.

Takk, vbrokstad
Himalaya R, Owner på Himalaya Indian Nepalese Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Thank you so much for your review sir. We feel very lucky that you visited us and liked our food. Regarding the discount may be there is some misunderstanding because when you book table then you get confirmation in your email address and if you check that you can see there there is booking without promotion or discount as the promotion is till 5:30 pm everyday...Once again we would like to thank you very much for you visit and hope to see you next time...

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, bra service og innafor pris. Spiste her tre av syv dager i Alcudia. Anbefaler Madras-retten for de som liker sterk mat. Ellers var også Balti Himalaya upåklagelig god.

Takk, Anne S
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Da vi så på menyen tok en norsk kvinne tak i oss og sa at her måtte vi spise - ikke la deg blende av at stedet ser litt «shæbby» ut. Unormalt behagelige servitører pluss rolig og behagelig stemning. Maten var upåklagelig, skal tilbake om to dager.

Rett og slett fantastisk

Takk, 504eirikh
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Helt herlig mat. Mange gode smaker. Litt «shabby» lokaler, men la det på ingen måte lure deg. Fantastisk mat!

Takk, Håkon P
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Dette var den beste maten vi fikk servert imens vi var en uke i Alcudia. Kan virkelig anbefales. Anbefales spesielt retten «Himalayan special», dette er noe av det beste jeg noensinne har smakt.

Takk, Endre B

Reisende som så på Himalaya Indian Nepalese Restaurant, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia
Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Himalaya Indian Nepalese Restaurant? Del dine erfaringer!