“God opplevelse ”

Himalaya Indian Nepalese Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 237 Restauranter i Puerto Alcudia
Kjøkken: Asiatisk, Indisk, Nepalsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

På vår ferietur til Alcúdia på Mallorca var dette en restaurant vi avla et besøk for kveldens middag.
Flott indisk restaurant, med hyggelig og serviceinnstilt personalet.
Jeg og min kone bestilte hver vår ulike rett. Jeg som er glad i sterk mat, bestilte en sterkere variant av "tikka massala" med tilbehør. Jeg ba også om å lage den hakket sterkere.
Maten vår smakte fortreffelig, og falt i god smak. Trekker for at den ikke svarte til forventningene om at den var sterk. Kunne her enten doblet eller tredoblet sterkheten. Evt så måtte de reklamert med at den ikke var så fryktelig sterk. Kan legge til at min kone som smakte på den, sa at den var litt sterk. Så uansett en liten føring på om hvor sterk du ønsker å bestille.
Ellers litt typisk "treghet" når en kommer til regningen og må vente litt.
Totalt sett fornøyd med restauranten, og anbefaler denne.

Takk, Bjarne75

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

God mat og normalt prisnivå. Litt shabby lokaler, men ikke la dette lure deg. Fikk ikke rabatt for bordreservasjon som lovet, trekker ned.

Takk, vbrokstad
Himalaya R, Owner på Himalaya Indian Nepalese Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Thank you so much for your review sir. We feel very lucky that you visited us and liked our food. Regarding the discount may be there is some misunderstanding because when you book table then you get confirmation in your email address and if you check that you can see there there is booking without promotion or discount as the promotion is till 5:30 pm everyday...Once again we would like to thank you very much for you visit and hope to see you next time...

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, bra service og innafor pris. Spiste her tre av syv dager i Alcudia. Anbefaler Madras-retten for de som liker sterk mat. Ellers var også Balti Himalaya upåklagelig god.

Takk, Anne S
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Da vi så på menyen tok en norsk kvinne tak i oss og sa at her måtte vi spise - ikke la deg blende av at stedet ser litt «shæbby» ut. Unormalt behagelige servitører pluss rolig og behagelig stemning. Maten var upåklagelig, skal tilbake om to dager.

Rett og slett fantastisk

Takk, Eirik H
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Helt herlig mat. Mange gode smaker. Litt «shabby» lokaler, men la det på ingen måte lure deg. Fantastisk mat!

Takk, Håkon P

Reisende som så på Himalaya Indian Nepalese Restaurant, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia
Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Himalaya Indian Nepalese Restaurant? Del dine erfaringer!