Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Playa de Alcudia på
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger tidligere og vi liker oss godt på Alcudia. Gode muligheter til utflukter, fjellturer og sykkelturer. Været var ikke med oss denne gang med daglig regn og torden.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, vbrokstad
Anmeldt 27. august 2018

14 km Strand... Fint å bade der. Litt kloakklukt, men overlevde det. Hver morgen når vi kom ned på stranden var sanden vendt og kjørt opp. Langgrunn strand. Ryddig. Parasoller med oppbevaringsboks på. 6.50 euro pr. person, så låste personen opp boksen. Frukt selgere og fotmassasje. Brukte stranda en hel uke, Ryddig og rent på felles toalettene på stranden. Ble ofte vasket. Sommer 2017

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Annka79
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Grei strand med fin sand, men som kan være litt hard noen steder.
Grunt veldig lenge før du kommer til dypt vann, perfekt for små barn.
Mange selgere men opplever de som om at de lar deg være i fred første gang du sier nei. Strandbarer med is/drikke og mat langs stranda. Solstoler til leie: 6.50 EURO for en voksen. Mange turister og mye folk.
Typisk «vanlig» turiststrand.

Takk, aminalel
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Langgrunn og barnevennlig strand. Var der mange dager under våre 2 uker i Alcudia. Ryddig og greit med plass.

Takk, R8651EKjana
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Stranda strekker seg mange kilometer av gårde. Langgrunn og trygt for alle aldre. Ren strand til å være midt i turistsona. Solsenger koster 6,50 euro per dag. Kan reservere for flere dager. Det er låsbart skap på alle parasoller for verdisaker. Styr unna strandselgerne. Politiet aksjonere mot de rett som det er. Fantastisk plass å feriere.

Takk, Petramor