“Veldig fin sandstrand”

Playa de Alcudia
Vurdert som nr. 2 av 5 ting å gjøre i Puerto Alcudia
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 9. oktober 2018

Her finner du alt du trenger. Sanda er utrolig fin, uten stein og fast og fin å gå på. Gå gjerne tur på kvelden.

Takk, 102bj_rnl

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig laaaaang og hvit strand! Langgrunt og perfekt for barn. Pluss for handikappvennlig opplegg med ramper og mulighet for bading med rullestol! Mange solsenger og god plass for alle.

Takk, HansErikC
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger tidligere og vi liker oss godt på Alcudia. Gode muligheter til utflukter, fjellturer og sykkelturer. Været var ikke med oss denne gang med daglig regn og torden.

Takk, vbrokstad
Anmeldt 27. august 2018

14 km Strand... Fint å bade der. Litt kloakklukt, men overlevde det. Hver morgen når vi kom ned på stranden var sanden vendt og kjørt opp. Langgrunn strand. Ryddig. Parasoller med oppbevaringsboks på. 6.50 euro pr. person, så låste personen opp boksen. Frukt selgere og fotmassasje. Brukte stranda en hel uke, Ryddig og rent på felles toalettene på stranden. Ble ofte vasket. Sommer 2017

Takk, Annka79
Les flere anmeldelser
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Grei strand med fin sand, men som kan være litt hard noen steder.
Grunt veldig lenge før du kommer til dypt vann, perfekt for små barn.
Mange selgere men opplever de som om at de lar deg være i fred første gang du sier nei. Strandbarer med is/drikke og mat langs stranda. Solstoler til leie: 6.50 EURO for en voksen. Mange turister og mye folk.
Typisk «vanlig» turiststrand.

Takk, Amina L

Reisende som så på Playa de Alcudia, så også på

Har du vært i Playa de Alcudia? Del dine erfaringer!