46 personer ser på dette hotellet
Bli belønnet med One Key
Vio.com
kr 626
Anmeldt 15. oktober 2018

Anbefales ikke!! Helt uten overvåking og sikkerhet! Vi var der uke 41. Både jeg og min datter hadde innbrudd på rommet. Jeg hadde innbrudd om natta mens jeg sov, familien hennes hadde innbrudd på dagtid mens de var på stranda. Alt av verdi var borte!! Solsengen var nedslitte, renhold var under enhver kritikk!! Aldri mer Bellevue Club!!!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, mranheim
Bellevue Club, Other på BelleVue Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære kunde;
takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi beklager å høre at opplevelsen din på hotellet vårt ikke var som du forventet. Vi tar det til etterretning for å forbedre oss.
Med vennlig hilsen BelleVue-resepsjonen.

Anmeldt 8. oktober 2017

Anbefaler ikke dette hotellet overhode. Lukter kloakk og rommene er skitne og utslitte. Personal var så og si ubehjelpelige og nøkkelkortene funket aldri som de skulle. Ellers grei beliggenhet, men skjønner ikke at dette hotellet kan ha 3 stjerner. Ingen renhold av bassenget . Sengetøy ikke skiftet på 1 uke, dårlig renhold 2 ganger.
Bortkastede penger for å reise hit. De fleste solsengen var ubrukelige.

Romtips: Ikke noe er bra her
Dato for oppholdet: oktober 2017
3  Takk, kjell2017
Bellevue Club, Otros på BelleVue Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Kjære gjest;

Vi er lei oss for å høre at opplevelsen din på vårt resort ikke var som du forventet. På Bellevue Club jobber alle ansatte for å sikre at gjestene våre får et hyggelig opphold. Vi prøver å sikre at alt gjestene våre trenger og ber om i resepsjonen blir tatt hensyn til og gitt så snart som mulig.

På vegne av ledelsen beklager vi at du ikke kunne nyte ferien slik du hadde håpet, og vi gjentar våre beklagelser.
Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Reiste tre venner på uspesifisert. Hotellet er egentlig helt ok, men det er en del mangler. Verste er egentlig at det er folk som holder av solsenger fra klokken 0700 ved bruk av håndklær. Dette tillater de ansatte selv om det står i reglementet at det ikke er lov. Det er kun vasking mandag, onsdag og fredag på hotellet noe som sikkert henger sammen med at det er 1500 rom på hotellet. Vi bodde på federa 1, og det er sikkert andre dager på de andre bygningene. Det var ikke takvifte i stuen på vårt rom, men vi klarte oss helt greit med å lufte ut om natten. Heisen virket bare av og til, og siden vi bodde i niende etasje ble det i overkant mye trapper til tider. Heldigvis er ikke dette hotellet en del av Apollo sitt utvalg, og det burde kanskje vært tatt vekk fra TUI også? Siden vi reiste uspesifisert og har betalt 3300 kr for fly og hotell i en uke er det egentlig ikke mye å klage på, men det er helt klart at dette hotellet kan forbedre seg på absolutt alle måter.

2  Takk, Christian G
Bellevue Club, Other på BelleVue Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Kjære Christian,

Takk for at du tar deg tid til å skrive kommentarene dine, for de er svært viktige for oss.

Vi er glade for å høre at du likte ferien din på feriestedet vårt, til tross for ulempene nevnt ovenfor.

Vi ser frem til å se deg igjen snart.

Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Om man jekker ned forventningene sine og ser på den faktiske prisen man betaler er hotellet heeeelt OK. Hverken mer eller mindre. Det største problemet med hotellet er alle de søplete, sure og høylytte britene overalt. Bassengområdet er det umulig å ligge ved, da et visst folkeslag beslaglegger alt sammen. Hotellet ligger i et stusselig område, og vi forsto dessverre altfor sent at det ikke var fryktelig langt å gå langs strandpromenaden og til det ekte Puerto d'Alcudia. Virkelig verdt det!! Stranda er dessverre et lite stykke unna, men veldig fin. Koster litt for solsenger, men genialt og ha, både for litt skygge og safe. Alt i alt har vi hatt en grei tur. Husk at det ikke er aircondition her, det trengs vifter! Men alt går om man legger godvilja til:) Restaurantene Tivoli og Syrah er vel verdt besøkene om man ikke orker å gå så langt, for henholdsvis grillspyd, spaghetti og mixed tapas:-)

1  Takk, Tonje N

Kjære kunde,

Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt på feriestedet vårt, til tross for ulempene nevnt ovenfor.

Vi takker deg også for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse, siden kommentarene dine er svært viktige for oss.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake snart.

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette hotellet hvis du er kresen. Lukter kloakk og rommene er skitne. Blir i tillegg umenneskelig varmt om natten da det ikke finnes noe aircondition.. lite behjelpelig personal, og nøkkelkortene funket aldri som de skulle. Ellers grei beliggenhet, men skjønner ikke at dette hotellet kan ha 3 stjerner. Kvalme basseng.

2  Takk, lineowren

Kjære kunde,

Vi beklager på det sterkeste at opplevelsen på vårt resort ikke var som du forventet. På Bellevue Club jobber alle ansatte for å sikre at gjestene våre får et hyggelig opphold. Vi prøver å sørge for at alt gjestene våre trenger og ber om i resepsjonen blir tatt hensyn til og gitt så raskt som mulig.

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.