Grete B
Dato for oppholdet: mai 2023
Bellevue Club, OtherBelleVue Club, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. juli 2023
Kjære kunde,
Takk for at du legger igjen en kommentar om feriestedet vårt.
Med vennlig hilsen,
    kr 5 292
1.6 km fra BelleVue Club
Se flere hoteller i Puerto Alcudia
Anmeldt 29. juli 2022

Har vært på Bellavue ceres I i en uke. Vi er en familie på fem.

Ankom hotellet på natten, sto 1,5 time i kø for innsjekk.

Hotellrommet var skittent da vi kom. Dusjen tett. Det luktet mugg i leiligheten. Tok kontakt med reiseselskapet samme morgen og fikk beskjed om at hoteller skulle sende vaktmester og rengjøringspersonell samme dag.

Det gikk fire dager før vaktmesteren kom for å ordne sluken I dusjen. Da hadde det blitt purret på flere ganger av både reiseselskapet og oss. Vaktmesteren var veldig hyggelig og etter spørsmål fra oss så renset han også AC anlegget på rommet vårt.

Leiligheten vår ble ikke vasket hele uken. Vi fikk rene håndklær hver dag, og to ganger var de innom og redde opp sengene. Ellers ingen rengjøring. Søppel ble tømt et par ganger, men vi var flere ganger selv ute med søppel i søppelskuret på hotellet.

På flere av veggene i leiligheten var det døde insekter som var smurt inn I veggen. Det ser ut som at de kun vasker gulvet midt på, langs kanter var der svært skittent, særlig ved kjøkkenbenk og ved senger, og inni søppelskapet. Håndmerke I taket. Hull i veggen på badet. Flere bøyde/knekte ben på sengene. Generelt dårlig vedlikehold og rengjjøring.

Vi hadde masse maur på hotellrommet, fjernet selv flere hundre maur om dagen. Vet at det raskt kan komme maur om man har en smule liggende, var derfor svært nøye med å rydde opp alt av drikke og matemballasje, samt vaske opp med en gang vi hadde brukt noe. Har tidligere vært på annet hotell på Mallorca der renholdspersonalet hadde gode rutiner på å håndtere maur, men her måtte vi ordne det selv.

Bassenget var skittent og fult at hår, negler, og skit. Det var selgere rundt bassengområdet hele dagen for å selge solbriller, hatter, fletter og lignende. I løpet av fem minutter passerte det 4 ulike selgere.

Vi fikk frastjålet to badehåndklær fra verandaen til leiligheten vår.

Personalet i resepsjonen var ikke hyggelige eller hjelpsomme.

Vi hadde betalt for frokostbuffet, men var bare der første dagen. Det var kaos. Alt for mye folk, personell som løp rundt og kastet bordbrikker i papir og bestikk på bordene. Det var trengsel rundt maten og umulig å få forsynt seg på en ordentlig måte. Vi endte opp med å spise den maten vi fikk tak i, der det var mlnst kø. Frokosten vår ble da dessert. Barna sto i kø flere steder, men ga opp. Det ble en dårlig start på dagen, så vi valgte å ikke dra innom frokosten flere ganger.

Vi måtte gå med armbånd for å vise at vi var gjester på hotellet. Dette fordi det er 5000 gjester der samtidig. En liten resepsjon med 3-4 ansatte. Ikke rart det blir kø i resepsjonen, de har alt for mange gjester i forhold til ansatte.

Bellevue består av flere små hoteller som er slått sammen til et, og har fått en felles resepsjon. De har ikke kapasitet til å følge opp og ivareta dette på en god måte. Det viser seg blant annet i manglende renhold. Mulig det er ulikt på de ulike hotellbyggene, men på ceres var det veldig dårlig.

Aldri mer bellevue og vil ikke anbefale det til noen.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 662siljem
Bellevue Club, Other på BelleVue Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2023

Sorry to hear this, we'll take note, thank you for your feedback.

Anmeldt 23. juli 2022

BelleVue Club Må dere holde dere unna. Vi var 3 familier som benyttet hotellet og alle var svært missfornøyd. Vi ankom sent på kvelden, selve innsjekkingen tok nesten 2 timer. Fikk et kart over området å måtte finne fram bygningen vi skulle være i. Det var mørkt rundt, så lommelykt på tlf måtte brukes. Rommet ble vasket 1 gang den uken som besto av å koste over gulvet og kastet bosset. Vi måtte gå å spørre om vi kunne få nye håndklær, toalettpapir måtte vi kjøpe selv. Det luktet kloakk inne på området. Vi hadde all inclusive og maten var det samme hver dag, frokost lunsj og middag…. Maten var tørr og kjedelig, savnet frukt og grønnsaker. Bassengene var skittene og solstolene var skitten og mange var ødelagt. Har dessverre ikke noe pent å si om det hotellet annet enn at det var sentralt. Legger ved bilde fra altanen…

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 31christeln

Thank you for your feedback, we'll take note.
Thank you.

Anmeldt 28. juni 2022 via mobile enheter

(Ceres II): rommet så fint ut. Vi hadde først problemer med å finne frem, fikk ett kart som var helt ubrukelig. Det var også en ekstrem vond lukt som ikke gikk bort i løpet av oppholdet. Vi fikk ikke håndklær med mindre vi maste, og fikk kun 2 ganger etter mye mas, fikk heller ikke do papir så måtte kjøpe selv. Det var ekstremt dyr og dårlig wifi, selv etter vi fikk beskjed om at det var gratis.

1  Takk, Vilde B
Bellevue Club, Other på BelleVue Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2024

Kjære gjest,

Vi er lei oss for å høre at oppholdet ditt på feriestedet vårt ikke var hyggelig på grunn av de ovennevnte ulempene, og vi takker for at du tok deg tid til å skrive anmeldelsen din, da kommentarene dine er svært viktige for oss.

Vi ber igjen om unnskyldning.

Med vennlig hilsen.

Anmeldt 28. juni 2022 via mobile enheter

Da vi kom sent på kvelden og det var mørkt, var det vanskelig å finne frem. Da vi kom inn på rommet var det en veldig vond lukt som ikke forsvant i løpet av oppholdet. På en uke fikk vi håndkle en gang. Dette også med dopapir som vi ente opp med å kjøpe selv. Da vi bestilte turen sto det at det var gratis wifi men dette kostet 20 euro per person og var Veldig dårlig på tlf, litt bedre på pc,

3  Takk, Anne Marit B

Kjære Anne,

Takk for at du tar deg tid til å skrive kommentarene dine til oss, slik at vi kan fortsette å forbedre opplevelsen vi tilbyr alle våre gjester hver dag.

Vi beklager at du ikke kunne nyte ferien på feriestedet vårt på grunn av de ovennevnte ulempene.

Nok en gang ber vi om unnskyldning for ulempene.

Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Det står oppført som familievennlig, noe det absolutt ikke er! Det er skittent, stinker kloakk, og rommet vårt stinket weed fra naboleiligheten. En jente sto å røyke i gangen, og det gikk ikke å ringe resepsjonen, fordi de var så sykt underbemmanet og holdt på med innsjekking av gjester hele natten. Det er et partyhotell med ungdommer fra 18-20år. Vi overlevde noen timer før vi kom oss ut!
IKKE ta med deg barn hit!!!!!

1  Takk, Vici92

Sorry to hear this, we'll take note, thank you for your feedback.