Anmeldt 11. august 2018

kort vei til stranda og byen;
god mat: frokost ; o.k. middagsbuffet; anbefaler rom mot bassenget; veldig hyggelig betjening.
o.k. rom-størrelse :bra senger, men harde puter(men det er jo vanlig); ingen barn/ fint med par i ulik alder. Lydisolering mellom rommene ikke så bra.
Vi trivdes og kommer tilbake.

Romtips: rom mot bassenget !
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, EEOOrkanger
Eix-Hotels, Gerente på Eix Alcudia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tusen takk

Anmeldt 30. april 2018

Overraskende godt hotell rett ved stranden, men allikevel i byen.
Deilig frokost og middagsbuffet. Hyggelig betjening.
MEN, - det store negative på dette hotellet er lydisoleringen mellom rommene og spesiellt badene. Ikke hyggelig å gå på do med naboen!!!!

Romtips: Utsikt mot basseng er å foretrekke
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Marianne S
Eix-Hotels, Gerente på Eix Alcudia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Takk for dine kommentarer

Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig nærme Alcudia Beach. 18+ noe som er positivt om man ikke ønsker barn i nærheten. Stod at rommene var lydisolerte, noe vi ikke fikk inntrykk av da vi hører de naborommene veldig godt å tydelig. Bare de slipper noe på gulvet og ler. Og man hører alt som blir sagt i gangene her. God frokost og kjekt med Spa og eget treningsrom. Også veldig mange parkeringsmuligheter rundt hotellet.

Vi har ikke vært så mye i Alcudia da vi har leiebil og heller ønsker å oppleve øya og de skjulte strendene rundt her. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Martine O
Anmeldt 4. august 2016

Motagelsen i resepsjonen var svært dårlig under hele oppholdet.De overså deg som kunde og var mere opptatt av å snakke sammen.Har aldri møtt ett dårligere ansikt utad i hele mitt proffesjonelle liv på hoteller i inn og utland.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
3  Takk, kjellasgeirs
Anmeldt 16. april 2015

Nyoppusset hotell sentralt plassert på nordkysten av Mallorca, pene rom med god størrelse.Stor frokostbuffét var inkludert i pris.
Stille og rolig, totalt barneforbud på hotellet, dette er en luksus! Stor gratis parkeringsplass 50 meter fra hotellet. God service fra både renholdspersonalet og resepsjon

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, ArildT_12
Eix-Hotels, Gerente på Eix Alcudia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2015

Estimert Arild

Takk for din gode mening.

Vi håper at i ditt neste besøk kan forbedre litt mer, for å få deg til å føle deg som en 5 *.

En solrik hilsen fra Alcudia.

Gabriel Guardiola
Director