Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Hotellrommet i blokk 5 vær slitent og kjøkkenet inneholdt kun det nødvendigste som bestikk, tallerkener og kopper. Savnet vannkoker og slikt. Renholdet var bra. Rommet var svært lytt, så alle mann slet med nattesøvnen, delvis på grunn av forferdelig harde og vonde senger, og pga mye støy fra naborom og i gangen. Hotellområdet var ellers fint og ypperlig for småbarnsforeldre. Perfekt beliggenhet med kort vei til stranda.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, lineselven
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Ikke noe mer å si enn at det er et perfekt hotell. Inngangen til hotellet er fra stranden. Det er bokstavelig talt eksemplarisk. Vært der 2 ganger. I tillegg er maten sinnsykt god med varierte retter til frokost, lunsj og middag. Man går aldri lei.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, sirillutro
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi var her i elleve dager med all inklusive. Bodde i blokk en. Rommene er litt slitne, men en er nesten ikke på rommene. Bra renhold! Også behjelpelige med ekstra renhold når vi var litt uheldige en kveld.

Kort vei til stranden (nærmeste "nabo" til hotellet). Anbefaler å leie parasoll/solseng på stranden (€ 13 per dag for to senger og safe, kun kontant betaling).

Mange barn på underholdningen for barna om kvelden. Mye god og variert mat, noe for enhver smak. Oppmerksomme og hjelpsomme kelnere, må få lov å framheve innsatsen og humøret til Isabel.

Vi har lenge sagt at vi skal dra en annen plass neste år, men vi har nå vært her i fire år på rad...

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, sindresk
Anmeldt 29. mai 2017

Hadde 15 rom på dette hotellet ifm feiring av et arrangement. Flotte rom (Block 5) ypperlig mat og flott beliggenhet. Alle hadde all-inkl. med frokost, lunsj og middag. Så kan man jo selv også velge om man vil spise andre steder av og til. Har vært på dette hotellet i mange år og fasilitetene blir bare bedre og bedre. Hotellet er velegnet for barnefamilier.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 167Peder
Anmeldt 22. oktober 2016

Vi bodde i leilighet en uke midt i oktober. Vi hadde bestilt sjøutsikt, men fikk en leilighet med svært begrenset utsikt. Da vi klagde på dette, var det ingen problem å få byttet - bare vennlighet og smil. Vi fikk en fantastisk leilighet med utsikt rett til stranden. Stor og romslig. Fikk litt problemer med dusj som raskt ble ordnet. Toalettet sviktet også siste dag, men ble raskt fikset.

Anlegget er meget pent med nydelig parkanlegg. Utsøkt mat fra en overveldende buffet! Smilende og hjelpsomt personale overalt. Vi har reist mye og kan anbefale dette hotellet på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, arenols