Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Vi var 9 personer som skulle feriere her, etter anbefaling fra reisebyrå. Hotellet var nedslitt og svarte absolutt ikke til forventningene. Å bestille langbord i restauranten til hele familien, var umulig, personalet var lite imøtekommende. Forståelse for problemet fra resepsjonen hjalp ikke oss.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Dritogdra
Anmeldt 8. august 2016

Det var greie rom, ganske store men litt slitt. Det var godt utvalg for lunsj og middag, og litt mindre for frokosten, noen ganger ved middagen var det også et tema med annerledes mat og desserter. Vi hadde all inclusive, og det var bra utvalg med drikke. Bassenget var ganske bra, og hadde masse solsenger. Aldri noe problem å skaffe seg en seng. Det var lite underholdning, bare annenhver dag og ikke mye som var underholdene for barn. Kort vei til stranda og sentrum. Det er fint å besøke Gamlebyen i Alcudia og havna. Også gangvei til Badeland, Hydropark. Bra for barn. Selv om hotellet var litt slitt osv. Var dette et fint hotell.

Romtips: Rom på den ene siden har utsikt mot basseng, andre har mot gata.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Rolfpappo
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig hotell. Greie leiligheter, litt slitt, men godt renhold. God service, imøtekommende personal. Bassengområdet var helt ok. Maten på hotellet var ok, men kan ikke sammenlignes med maten på restaurantene. Nærme stranden, men ett godt stykke til havnen (2-2,5 km).

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Mariann S
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Er godt fornøyd med hotellet, mat, bassenget og renhold.
Hotellet er fint med gode fasiliteter, rom, restaurant, basseng. Hadde god underholdning. Veldig godt og variert utvalg både til frokost, lunsj og middag. Godt øl og gode viner for all inclusive gjestene. Flott strand 10 min. gange unna. Og en fin tur på 30 min. opp til havna. Kommer gjerne tilbake og likte oss mye bedre på Alcudia siden enn på Palma siden.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Odd Joar H
Anmeldt 12. oktober 2015

En ukes høstferie på dette hotellet, var vel verdt pengene! Pluss for beliggenhet : Nær strand, buss stopp, hovedgata, mange ok spiseplasser, strandpromenaden, dagligvarebutikk, apotek mv. Videre et stort pluss for svært gode senger - senger av en standard du normalt ikke finner på et typisk "syden hotell". Grei betjening, grei uteplass med solsenger og parasoller nok til de som måtte ønske det. Rene uteområder/fellesarealer/felles toaletter mv.Godt med varmt vann i dusjen, og godt trykk på vannet. Så til minusene, for de fantes : For de som måtte ønske å lage seg mat i leiligheta, så var kjøkkenutstyret av heller dårlig sort. Noe å enkelt som en brødkniv manglet, mulig at stavmixeren ( vi fant i kjøkkenskapet) skulle veie opp for dette:-) Ingen brødrister/mikro/toastjern, lite utstyr generelt. Men, butikken på hjørnet hadde godt utvalg av plastservise, så en greier seg lell! Toalettet var inneklemt mellom vegg og badekar..........en arena for ekstremsportutøving - for både venstrehendte og høyrehendte. Ikke mer å si om det.....Renholdet på rommene kunne vært bedre, men - både seng tøy og håndklær var upåklagelig. Dusjrom til benyttelse for gjester som reiste sent fra hotellet - lite, trangt, dårlig ventilasjon. Men fungerte for en rask dusj før avreise. Pluss og minus, totalt sett vil jeg si : Bare reis hit, du har ingenting å tape på det. Helt greit hotell, så lenge du ikke reiser med forventning om luksus. Reiser selv gjerne tilbake hit, selv om hotellet var noe slitent, så trivdes vi her!

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, mortencola