Anmeldt 27. februar 2016

Bodde på hotellet og trivdes godt.Flott uteområde med basseng og masse solsenger.Nært til stranden med en enorm strandpromenade.Nært butikker og sentrum.Veldig grei betjening av alle som jobbet på hotellet.Anbefaler hotellet.

Romtips: Greie rom,grei frokost,grei betjening,nært strand og sentrum.
Dato for oppholdet: februar 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, kjellski
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet til shopping og den flotte Alcudia-stranden. Greie rom, flott og variert buffet i spisesalen. Basseng området greit nok, men blir litt lite ifht antall gjester i høysesongen. Skal man ha solseng må man opp grytidlig for å holde av. Personalet så ikke ut til å bry seg noe om denne ordningen. Et greit 3-stjerners hotell.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Veronica N
Anmeldt 20. april 2014

Godt vi hadde superdeilig vær denne påskeuken, slik at vi slapp å være inne mer enn høyst nødvendig. Vi fikk tildelt "leilighet nr 304" med balkong mot vakre Alcudiastranda. Det luktet mugg og var skittent og svært gammeldags. Dårlig med skapplass, oppevaring i skapet på soverommet stod en liten "kommode" hvor alle skuffer var ødelagt , ikke en liten hylle på badet, og utstyret på hybelkjøkkenet var svært mangelfullt. Utearealene derimot var fine, kort vei til det meste, trivelige restauranter i gangavstand og ei vakker strand kun 5 meter fra porten:) Kommer gjerne tilbake til Mallorca og Alcudia, - men ikke til dette hotellet dersom det ikke får en skikkelig "make-over" innvending, samt at det blir mulig å få leiligheter med to soverom, kjipt å sove på 80talls sofa i oppholdsrommet.

Romtips: Leilighetene på den delen av hotellet som heter Alcudia Beach, hadde en rolig beliggenhet med vakker utsikt
Dato for oppholdet: april 2014
1  Takk, 9naLier_Norway
Anmeldt 25. september 2013

Vi har vært to uker, to par med en baby, og dette er ille greier. Her betaler man ekstra for alt, barneseng, barnestol, vannkoker, håndduker, mm. Jeg tror faktisk at det lønner seg å oppgradere til et 4 stjerner hotel å komme billigere fra det!
Vi hadde bestil et dobbeltrom og fikk et rom med "door between". Det vil si at det var en enkel dør mellom rommene hvor vi, og de, hørte alt som foregikk mellom de to rom - det vat som å ligge på rom med helt fremmede mennesker, skrekkelig. Vi fikk bytte etter en og en halv uke.
I det hele tatt, dårlige senger, baderører som ikke lot seg lukke, gammelt og slitt, og mase bråk på de som bordet mot gata på alle ytterkanter. Nei, fysj, dette er ikke verdt penger i det hele tatt!!

Dato for oppholdet: september 2013
3  Takk, Eva O
Anmeldt 8. august 2012

Hotellet er ganske stort og ligger bra til. Den ene siden av hotellet har rom ut mot hovedgaten, mens på den andre siden er det rom ut mot en stille sidegate. Smak og behag.
(Vi hadde rom ut mot den stille sidegaten, og synes det var helt perfekt.)

Rommene er store og fine, med eget kjøkken og spiseplass. Tror de fleste rommene også har balkong, enten ut mot gaten eller inn mot "hagen".

Vi har kun bodd her på vinteren, og har derfor ikke benyttet oss av bassengområdet osv. Men det ser veldig fint ut!
Ca 100 meter til stranden, og 500 meter til havneområdet.

Romtips: Hvis du vil ha det stille og rolig, så er det best å ha rom ut mot den stille sidegaten, eller ut mot hagen.
Dato for oppholdet: mars 2012
3  Takk, Travelgirl1088