Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Sofia Apartments er en rolig fin plass, nydelig beliggenhet ved en av Middelhavets flotteste strender. Ligger sentralt til for handel, mat og drikke. Utleie av kjøretøy i umiddelbar nærhet.

Leilighetene er ikke ny, men helt funksjonell. Gode senger og bra renhold.
Trivelig betjening.
Vi skal ihvertfall tilbake, uten tvil.
Passer godt for barn også.

Dato for oppholdet: oktober 2016
2  Takk, Per-Arild
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Vi kom ned laurdag med Apollo og SAS Charter. Rommet var klart om 50 minutt, så då åt vi lønsj på restauranten til hotellet. Maten var sånn passe. Ingen problem.

Vi fekk rom 330 som var i nabobygget. Vi spurte etter sportsvogn som vi hadde betalt for, og dei to spanske resepsjonsdamene peika oss mot 5-6 vogner som stod like ved. Vi valgte ein, som fungerte heilt fint, men var full i sand og altså ikkje reingjort av forrige brukar. Eit teppe eller AirMover-sittematta kan vera lurt å ha med.

Rommet har fin storleik utan direktesol på ettermiddagen og med utsikt mot både basseng og strand.
Minikjøkkenet mangla oppvaskekost/-svamp, -såpa og kjøkkenhandkle. Vi kjøpte det på ein slags Spar-butikk. Kunne tatt med frå Norge om vi visste at det mangla. Minikjøkkenet har det meste, men er litt slitt. To gamle kokeplater, mikrobølgeovn, kjøleskap (som må skruast på ved å vri på "termostathjulet" inni) og kaffitraktar. Men ikkje komfyr/omn og ikkje vatnkokar. Vi vaska alt før bruk, for å vera sikker...

Stikkontaktar er mangelvare på rommet. Ta gjerne med skøytekabel/straumpadda. TVen funka og den har ledig hdmi-inngang. Internett fungerer bra på heile rommet, men det går treigare på kvelden.

Badet er litt små-ekkelt, men fungerer. Badekar med dusj, toalett og ganske stor vask utan mogelegheit for å stenga/propp (?). Vi brukte kjøkkenvasken til klær som skulle ligga til blaut.

Barnesenga vi hadde tinga stod klar, med ekstra madrass. Bra! Sengeteppene er litt ekle, men laken/sengetøyet er reint.

Vi hadde nok budd her igjen, og veit at alt ikkje er luksusfint. Det viktigaste er at ting fungerer (y)

Dato for oppholdet: mai 2016
2  Takk, hakontdal
Anmeldt 7. juni 2015

Bra leilighetshotell veldig nært stranda i Alcudia. Hotellet er delt opp i 2 bygninger og begge ligger helt ned mot sandstranda. Bra bassengbar og bra basseng. Var litt uheldig med rom plasseringen da vi tok rom på bakkeplan og soverommet hadde søppelrommet vegg i vegg og det var slitsomt å høre bråket av dunkene seint om kvelden og noen ganger kl. 6.30 om morgenen. Ellers var det meste bra. Ble kjedelig med samme maten til frokost hver dag, men den smakte godt. Dette hotellet kan anbefales til de som vil være nær stranda uten å betale en for drøy pris.

Romtips: Kan være lurt å ta ett rom som ikke er på bakkeplan og med havutsikt så kanskje det unngås å få rom mot søppelrommet.
Dato for oppholdet: mai 2015
3  Takk, Ole Jonny B
Anmeldt 3. september 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger helt ved stranden, har romslige rom og OK standard. Topp hotell hvis man ønsker sol og bad som ligger sentralt. Maten på hotellet var ikke så mye å skryte av. Personalet derimot er veldig hjelpsomme og trivelige. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Raiselaise
Anmeldt 27. mai 2014

helt okei, men Apollo skriver 4, men 3 fra meg, veldig hyggelig betjening der og veldig sentralt helt ved stranden i alcudia, anbefaler dette. dem har beste pizzaen der på sofia, har prövd mange andre i alcudia, dem har en veldig bra ung italiens kokk der, pröv den!!!

Romtips: nesten alle har begr. havsutsikt!!!
Dato for oppholdet: mai 2014
1  Takk, erikber