“Fantastisk sted!”

Prisklasse: kr 351 - kr 585
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 27. mai 2023

Fantastisk sted!Nydelig mat, koselig atmosfære og hyggelig betjening ❤️ Absolutt å anbefale! Nesten nødvendig å booke bordet på forhånd, lang ventetid-og det er helt forståelig 😄

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Ewelina P

Anmeldt 3. oktober 2022

Måtte vente 10 min på bord og hadde lest gode anmeldelser så gledet oss. Fikk bord i et hjørne rett under en høytaler så snakking var ikke mulig. Travle men hyggelige servitører svinset rundt . Når vi ba om et nytt bord borte fra høytaler var de hyggelig nok til å skru ned musikk siden de ikke hadde noe ledig. Bestilte plankestek og ba om godt stekt kjøtt. Gledet meg til den tradisjonelle plankestek med potetmos topper og deilig saus. Fikk en klatt med potetmos og kjøtt uten saus. Kjøttet var også alt for lite stekt . Helt grei mat men dyrt i forhold til hva vi fikk og hvordan opplevelsen var.

Dato for besøk: september 2022
Takk, Traveler820941
Anmeldt 2. oktober 2022 via mobile enheter

Restauranten var full, og det er alltid et godt tegn.

Vi hadde spist middag tidligere, og bestilte derfor dessert, kaffe og drikke. Vi var svært fornøyd med atmosfæren, service og det som var servert.

Vi vil anbefale å prøve desserten chocolate coulant, som var nydelig god.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, andreaschristiann
Anmeldt 6. september 2022 via mobile enheter

10 av 10 mat. Hyggelig folk. God atmosfære! Det var varierte priser og maten var skikkelig saftig og god👍

Dato for besøk: september 2022
Takk, lamelad2022
Anmeldt 17. august 2022

Etter å ha lest relativt gode anmeldelser på nett ville vi gi restauranten en sjanse. Dessverre en lite hyggelig opplevelse for vår del da vi ble plassert på et bord i et hjørne uten vifte og minimalt med luft utenfra. Voksne og barn satt og svettet og det var nesten uholdbart. I tillegg tok det 45 minutter fra bestilling av mat til den kom og fraværende servitører var ikke innom oss en eneste gang (!) mens vi ventet på mat, ingen spørsmål om mer drikke, ingen ting. De så ikke en gang bort på bordet vårt, så jeg måtte nærmest reise meg opp for å få oppmerksomhet for å spørre hvor maten ble av (da var det en servitør som egentlig ikke hadde bordet vårt som så meg og kom bort). Da maten endelig kom så var den helt grei, spareribs var mør, men litt tørr, surf'n turf hadde gode reker, men kjøttet var skuffende, ok fajitas. Etter ganske mange restaurantbesøk i mitt liv så var dette dessverre en av mine dårligste opplevelser og jeg kommer aldri til å gå på denne restauranten igjen.

Dato for besøk: august 2022
Takk, ZverreM

Reisende som så på Muddy's Wood Fired Grill, så også på

Har du vært i Muddy's Wood Fired Grill? Del dine erfaringer!