“God mat og rolig atmosfære. Anbefales!”
Anmeldelse av Sa Roqueta wine & food

Sa Roqueta wine & food
Vurdert som nr. 1 av 237 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Koselig og rolig restaurant. Reserverte bord noen dager i forkant og ga beskjed om at ene personen trengte glutenfri mat. God kunnskap om maten og hva som var glutenfri og hva som kunne endres slik at det ble glutenfritt. Vi var veldig fornøyd med mat, service og restauranten! Anbefales!

Takk, Synnøve B

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Fin liten restaurant med nydelig mat, hyggelig servitør og dyktig kokk. Resulterte i 3 besøk. Kommer gjerne igjen. Kan anbefales. Bør bestille bord.

1  Takk, Runar Andre L
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

En av de beste biffene jeg noen gang har smakt. Veldig mør. Rimelig mat i tillegg. Reiste min samboer og reiser garantert tilbake hit.

2  Takk, Bjørn H
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Aldri en selvfølge å åpne en restaurant langt fra turiststrømmen og fra sjøen når man befinner seg i en turistby som Alcudia. Antonio og Anna klarer med glans å kombinere topp råvarer til velsmakende italienske tapas til forrett og deilig hovedretter. Vi var så heldig å sitte på fortauet (beste bordet?) i en ikke trafikkert gate, for å nyte kvelden i solnedgang. Her må livsnytere komme men husk å bestllle! Ingen drop-in! Bravissimo!!!

Takk, Nicolas M
Anmeldt 28. september 2017

Dette var en stor overraskelse i en liten bakgate i Puerto Alcudia. En liten restaurant med få bord, men maten, servicen og vinen var topp. Maten var hjemmelaget fra bunnen, det meste italiensk. Veldig koselig personale som tok godt i mot oss, og fint å ha med små barn. Bord må bestilles flere dager i forveien.

Takk, Tusy1234

Reisende som så på Sa Roqueta wine & food, så også på

Har du vært i Sa Roqueta wine & food? Del dine erfaringer!