“Flott perle med nydelig mat”
Anmeldelse av Sa Roqueta wine & food

Sa Roqueta wine & food
Vurdert som nr. 1 av 252 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Stakk innom et par dager før vi tenkte oss hit for å spise og bestilte bord. Siden det kun er en kelner og en kokk ønsker de kun bestillinger, noe som gjør at atmosfæren i restauranten er behagelig og avslappet, da de alltid har tid til sine kunder. Vi fikk fantastisk og annerledes mat enn de vanlige turistfellene tilbyr, og prisen er meget lav sammenlignet med matens høye kvalitet. Stedet fortjener sin høye anerkjennelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lene D

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Koselig og rolig restaurant. Reserverte bord noen dager i forkant og ga beskjed om at ene personen trengte glutenfri mat. God kunnskap om maten og hva som var glutenfri og hva som kunne endres slik at det ble glutenfritt. Vi var veldig fornøyd med mat, service og restauranten! Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Synnøve B
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Fin liten restaurant med nydelig mat, hyggelig servitør og dyktig kokk. Resulterte i 3 besøk. Kommer gjerne igjen. Kan anbefales. Bør bestille bord.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, runarandrel
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

En av de beste biffene jeg noen gang har smakt. Veldig mør. Rimelig mat i tillegg. Reiste min samboer og reiser garantert tilbake hit.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, Bjørn H
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Aldri en selvfølge å åpne en restaurant langt fra turiststrømmen og fra sjøen når man befinner seg i en turistby som Alcudia. Antonio og Anna klarer med glans å kombinere topp råvarer til velsmakende italienske tapas til forrett og deilig hovedretter. Vi var så heldig å sitte på fortauet (beste bordet?) i en ikke trafikkert gate, for å nyte kvelden i solnedgang. Her må livsnytere komme men husk å bestllle! Ingen drop-in! Bravissimo!!!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Nicolas M

Reisende som så på Sa Roqueta wine & food, så også på

Har du vært i Sa Roqueta wine & food? Del dine erfaringer!