“Nydelig risotto! ”
Anmeldelse av Sa Roqueta wine & food

Sa Roqueta wine & food
Vurdert som nr. 2 av 253 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Hadde flaks og fikk bord uten å reservere i forveien. Nydelig mat og supersøt servitør!! Verdt et (mange) besøk!

Dato for besøk: september 2019
Takk, martekleven

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

En fin liten restaurant med god atmosfære. Kjempehyggelig betjening og fantastisk mat. Virkelig å anbefale! Man må reservere bord i forvegen.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, stian s
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk atmosfære og fantastisk personell. På denne restauranten må man reservere bord på forhånd, og det forstår man godt etter å ha besøkt plassen. Her er all mat lagd fra bunnen av med den største respekt for faget, og smakskombinasjonene er herlige.
Stedet drives av to personer, hvorav den ene lager mat og den andre serverer. Målet deres er at man skal kunne lene seg tilbake og nyte et godt måltid uten stress og bakgrunnsstøy. Det målet oppnår dem, og vel så det!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, espenbm
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Kjempe mat og service! Jeg hadde biff, den var perfekt. Veldig behagelig plass!Anbefales! Hele familien stortrivdes.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 288matst
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Stakk innom et par dager før vi tenkte oss hit for å spise og bestilte bord. Siden det kun er en kelner og en kokk ønsker de kun bestillinger, noe som gjør at atmosfæren i restauranten er behagelig og avslappet, da de alltid har tid til sine kunder. Vi fikk fantastisk og annerledes mat enn de vanlige turistfellene tilbyr, og prisen er meget lav sammenlignet med matens høye kvalitet. Stedet fortjener sin høye anerkjennelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lene D

Reisende som så på Sa Roqueta wine & food, så også på

Har du vært i Sa Roqueta wine & food? Del dine erfaringer!