“Nydelig tapas”

tor. 22.8.
20:00
Vurdert som nr. 22 av 252 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet. Trivelig plass - midt i gågate og veldig god tapas. En av de plasser man bør besøke på Mallorca. Husk å reservere - her er det stort sett opptatt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Terje A

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Her får man servert veldig god tapas. En veldig spennende meny som tilbyr masse utenom det de vanlige stedene har.
Dette stedet leverte tapas et hakk over resten av konkurrentene.
Minus er at her må man bestille bord. Her er nesten alle bordene reservert.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, stefanw989
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Vi har prøvd flere Restauranter på Alcudia og dette er en av de beste etter min mening. Jeg vet at dette er en fiske restaurant, men vi hadde tapas uten fisk. Det var gode råvarer og veldig gode smaker. Vi fikk servert et godt glass rødvin innhil. Ungene hadde pasta og chicken nuggets. De ga tommelen opp. Takk for god service

Dato for besøk: juli 2017
Takk, pål J
Anmeldt 13. juni 2017

Maten var nydelig og servicen var rask og god. Verdt et besøk om man orker og gå noen ekstra skritt opp fra strandpromenaden :-)

Dato for besøk: juni 2017
Takk, dortef766
Anmeldt 17. juni 2016 via mobile enheter

God tapas. Drakk sangria som kanskje var under gjennomsnittet. Alt i alt en god middag, men får en del trekk for at det var overpriset.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Walter M

Reisende som så på The Wine Side, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i The Wine Side? Del dine erfaringer!