“God burger, ok pizza”
Anmeldelse av New Cacao

New Cacao
Vurdert som nr. 31 av 237 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Moderne lokale og vennlig betjening. Saftig og god hamburger. Pizzaen var ok, men manglet saus og ble litt for sprø og tørr.

Takk, Sven-Erik B

Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vært i Alcudia to år på rad nå. Og new cacao er et sted vi går ofte til. Enten for en deilig cava-sangria, eller for middag.
Personalet er hyggelig og effektive. Prisen er like hyggelig som personalet. Maten er god. Burgerne er store og saftige(stor porsjon, så du bør være sulten) pizzaen er god og stekt på italiensk vis, dog litt tørre skorper. Vi har bare spist diverse tapasretter som forrett, men alle smakte kjempegodt.
De har også et bra utvalg med gode viner, inkludert lokal Mallorca-vin. Som er kjempegod.
Det kan lønne seg å reservere bord, eller komme tidlig. Etter 21.30 begynner det å fylles opp. Både av lokale og turister.

Anbefales!

Takk, wildferret
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

God mat. God service. Fine lokaler. Hyggelige priser. Veldig gode starters( Vi spiste grillet blekksprut og brød med spekeskinke og parmesan. Til hovedrett spiste vi en veldig god å mør biff med geitost. Egen barnemeny som barna likte veldig godt. Anbefales.

Takk, Ksbnorway
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Vi spiste biff burger og crispy chicken burger. Endelig en burger med godt og ferskt brød. Gode smaker på både kylling og biff.
Vi satt inne pga aircondition, hyggelige lokaler m store glassvinduer.

Takk, Bente K
Anmeldt 2. september 2016

Vil anbefale denne restauranten i port Alcudia. Vi var en familie med barn og voksne.
Alle var fornøyd, spesielt burgern og laksen var kjempegod.
Greie personale også

Takk, jorunnlov

Reisende som så på New Cacao, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i New Cacao? Del dine erfaringer!