Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Supert hotel i flotte omgivelser . Topp barpersonale og meget bra kjøkken . Hotellet holder svært høy standard m spa og svømmebasseng innendørs . I tillegg finnes flotte uteområder m flere bassenger. Høy standard på rom. Junior suite anbefales. Stort bedre enn dette blir det ikke !

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, ronnyj121
Anmeldt 1. november 2016

Vi er et eldre(gammelt) ektepar på 83 og 90 år. Vi har i alle dager likt og reise og gjør det enda, men nå med visse hindringer. Flytur med assistanse er(kan gå) er utrolig for oss med dårlig bevegelse! Vi leter etter hotel med god beliggenhet for rullestol og god komfort. Alt dette fant vi på Biomar. Flott hotel,god mat, men aller best, den mest utrolige stab, i fra vaskehjelp til direktør. Hatten av!
Rullestolen fungerte bra og vi fikk mange fine turer i fredelige omgivelser.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, AaseK38
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Var her i ei uke gjennom Star Tour. Kjempefint hotell i Sa Coma. Ikke så mye som skjer i Sa Coma, så dersom litt uteliv er ønskelig er ikke dette stedet og hotellet noe for deg. Frokost og middag var av høy kvalitet. Mye og velge mellom og mat av høy kvalitet. Eget basseng for voksne. Et rolig og stilig hotell. Egentlig
Ikke så mye å trekke for. Tv'en hadde veldig dårlig signal, men vi var jo nesten ikke på rommet. Er vel egentlig ikke et fem stjerners hotell, mer som et godt 4 stjerners.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, vacationtime01
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Jeg og mine to døtre på 16 hadde ei uke på flotte Biomar. Velkomsten var meget bra og vi ble møtt med drikke. Champagne til mor og juice til jentene. Fikk god informasjon av damen i resepsjonen og så fulgt opp til rommet av portør som tok bagasjen vår. Så kom en hyggelig dame med jordbær dyppet i sjokolade.
Vår juniorsuite var stor med to verandaer. Pent interiør, gode store senger og flott bad.
Bassengområdet var delt i to, et for familier med små barn og et rolig for voksne over 16. Det rolige var helt hærlig med solsenger i forskjellige størrelser, med eller uten tak og gardiner. Mange hengekøyer var plassert rundt i hagen.
Maten er det bare og skryte av. Like god overalt på hotellet. Godt, stort og variert utvalg.
De ansatte var meget hyggelige og oppmerksomme. Alle gjorde sitt beste for at gjestene skulle trives.
Spanalegget med treningssenter var også meget bra.
I tillegg fikk man bruke det store aktivitetssenteret gratis. Der var det tennis, minigolf, dykking i basseng og mye mer.
Så hadde vi hatt råd og reist hvert år skulle vi mer enn gjerne gjort det. Vil anbefale en tur hit for alle. Dere vil ikke angre.
En av mine beste turer.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 99monicad
Anmeldt 13. oktober 2013

Kjempeflott hotell 400 meter fra stranden. Stort flott basseng. Vi hadde halv pensjon - frokost og middag og her var det ingen ting å klage på., mye og velge i og veldig god mat. Blide hyggelige kokker og servitører. Underholdning hver kveld med fin levende musikk.

Dato for oppholdet: september 2013
3  Takk, 346Elsa