“Fin restaurant med flott utsikt”
Anmeldelse av Troya Restaurant

Troya Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 36 Restauranter i Valldemossa
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 3. oktober 2018

Ved en tilfeldighet kom vi over denne restauranten som viste seg å være litt av en perle. Utsikten mot Palma og fjellene var fantastisk. Betjeningen var meget hjelpsomme og service minded. Maten smakte utmerket og prisene var rimelige. Besøket frister til gjentagelse!

Takk, 884kjelln

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rask betjening. Flott utsikt mot fjellene og Palma. Barnemenyene var supre. Voksne spiste mixed grill som var superb. Anbefales, beste restaurant i Valldemossa

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Frodeef
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Utsikten er helt fantastisk. Koselig, passelig stort lokale. Hyggelig betjening og god
service. Maten var kjempegod. Bestilte lamb og kylling grillspyd. Saftig og mørt godt kjøtt. Fantastisk fint i den søte lille byen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, anettesaetrang
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Ren nytelse i en vakker atmosfære
Svært hyggelig betjening
Vi kommer gjerne tilbake
Lammespyd og kyllingspyd kan anbefales

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Henning E
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Noe av det vakreste stedet jeg har spist. Utrolig utsikt. Vi var heldige med bordet, men uansett et flott sted.

Maten var fra grillen og i gode porsjoner. Veldig godt.

Et sted det er verdt å komme tilbake til Valldemossa for.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, bjorska

Reisende som så på Troya Restaurant, så også på

Valldemossa, Mallorca

Valldemossa, Mallorca

Har du vært i Troya Restaurant? Del dine erfaringer!