“God service men alt for lite mat”
Anmeldelse av Poco Loco

Poco Loco
Vurdert som nr. 182 av 411 Restauranter i Corralejo
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Vi valgte stedet på grunn av interiøret og størrelsen på restauranten. Positiv er at personalet - stort sett menn - er flinke og oppmerksomme. Negativ er mengden på maten og prisen særlig når det gjelder "miksed kjøtt på spyd". 6 kjøttvarer med litt grønt imellom. Bilagene må betales ekstra for. Den rette anbefales ikke.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Winfried2013

Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Stedet er ikke verdt å spise på. Hvitløksbrød = hamburgerbrød med hvitløksmak. Tunfisk med rødcurry og soyasaus smakte virkelig ingenting og jeg måtte be om ketchup. Sløvt og uoppmerksomt personale til tross for at de var mange på jobb.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, MereteH87
Anmeldt 8. desember 2016

Vi har besøkt restauranten i disse lokalene i 17 år under navnet Parrilla Grill. Dette ble vårt 18 år sammenhengende. Dessverre gikk denne konkurs i begynnelsen av 2016. Dagens drivere har pusset opp lokalene og gitt restauranten et moderne uttrykk. Om det er like lunt og koselig kan sikkert diskuteres. Menyen presenteres på et 2-sidig laminert stort ark. Sikkert greit, men tilbudet kunne hatt større bredde slik det oppleves hos flere av konkurrentene. Den bestilte maten kom greit på bordet og smakte ok, men temperaturen kunne vært flere grader høyere. Nå betyr kanskje flambering ikke noe for temperaturen, men vi foretrekker varm mat. Hyggelig betjening, men det manglet litt i forhold til det vi var vant med.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Ingmund S
Anmeldt 6. november 2015 via mobile enheter

Av en eller grunn går vi alltid på denne restauranten første kveld vi er i Corallejo. Vi gjentar imidlertid aldri besøket under samme tur, og det har sin grunn. Maten og biffene virker delikat, men er dessverre skuffende. Nokså kjedelig anretning med kokte grønnsaker og noe seig biff. Det er imidlertid et trivelig sted med hyggelig betjening og alltid mange gjester.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Bjørn August K
Anmeldt 30. mars 2015

Flott service, god mat og god drikke. Anbefales! Her fikk vi sitte i fred å nyte maten uten pågående kelnere. De bare var der når vi trengte dem.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, josuba3008

Reisende som så på Poco Loco, så også på

Har du vært i Poco Loco? Del dine erfaringer!