“God service og god mat”
Anmeldelse av El Toro Bravo

El Toro Bravo
Vurdert som nr. 133 av 398 Restauranter i Corralejo
Kjøkken: Spansk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger i hovedgaten noe opphøyd med utsikt over livet på gaten. Vi fikk god service og var fornøyd med "fisk med reker og kongereken" jeg spiste. Deilig smak. Husets hvitvin passet bra og prisen var helt ok.

Takk, Winfried2013

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Dårlig service og sure servitører. Gav ingen anbefaling og ingen info om maten.
Kjøpte flambert entrecote. Kjøttet var stekt fint men kjøttkvaliteten var dårlig og slintrete. Tilbehøret så og smakte ikke godt. For mye ulikt tilbehør. Pommes frites var slapp og melete. Blåmuggsausen var god. Eneste grunnen til at det ikke ble forferdelig.

Takk, Lars K
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Seig biff full av slintrer, store fine reker, men de hadde ikke fjernet tarmen. Mista matlysten da det hang en stor snørrklyse fra nesa til kelneren som han dro elegant opp igjen.... aldri mer....

Takk, Tove H
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Dårlig service, vinble glemt hele tiden og de kunne ikke brydd seg mindre om at vi var der. Grei mat, kunne hatt mer smak. Slitsom musikk, da det var blanding av to sanger. Ellers greit.

Takk, MereteH87
Anmeldt 2. januar 2016 via mobile enheter

Koselig sted som var fylt til siste stol for anledningen. Hyggelig betjening og god mat. De klarte fint å holde oppe service til tross for antallet gjester

1  Takk, Alexander H

Reisende som så på El Toro Bravo, så også på

Har du vært i El Toro Bravo? Del dine erfaringer!