“Greit, men ikke noe mer ”
Anmeldelse av El Toro Bravo

El Toro Bravo
Vurdert som nr. 203 av 360 Restauranter i Corralejo
Kjøkken: Spansk
God for: Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette besøket svarte ikke helt til forventningene. Måtte vente nesten en time på maten, og da vi fikk den var begge biffene for hardt stekt, seige og dessuten ujevnt stekt, også. Merkelig tilbehør med overkokte grønnsaker.

Takk, 684lilla

Anmeldt 27. november 2017

Vi har spist her flere ganger i tidligere år. Fint plassert i hovedgaten som nå preges av en større omlegning til gågate og hva de ellers måtte ha av planer. Vi valgte Kylling Curry som det heter i Norge, ikke Kjuleng. Den smakte oss godt sammen med god vin. Trivelig kveld med oppmerksome og hyggelige servitører.

Takk, Ingmund S
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger i hovedgaten noe opphøyd med utsikt over livet på gaten. Vi fikk god service og var fornøyd med "fisk med reker og kongereken" jeg spiste. Deilig smak. Husets hvitvin passet bra og prisen var helt ok.

Takk, Winfried2013
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Dårlig service og sure servitører. Gav ingen anbefaling og ingen info om maten.
Kjøpte flambert entrecote. Kjøttet var stekt fint men kjøttkvaliteten var dårlig og slintrete. Tilbehøret så og smakte ikke godt. For mye ulikt tilbehør. Pommes frites var slapp og melete. Blåmuggsausen var god. Eneste grunnen til at det ikke ble forferdelig.

Takk, 41larsk
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Seig biff full av slintrer, store fine reker, men de hadde ikke fjernet tarmen. Mista matlysten da det hang en stor snørrklyse fra nesa til kelneren som han dro elegant opp igjen.... aldri mer....

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Tove H

Reisende som så på El Toro Bravo, så også på

Har du vært i El Toro Bravo? Del dine erfaringer!