“Helt nydelig!”
Anmeldelse av Infusion Restaurante

Infusion Restaurante
Vurdert som nr. 13 av 339 Restauranter i Corralejo
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Var her og spise for et par dager siden med kjæresten. Jeg hadde hotribs og hun lasagne. Begge veldig fornøyd. Ikke la deg skremme av den stygge inngangen og lille lokale, dette er virkelig bra.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ThomasS10302

Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Anbefales både pga servicen og kvaliteten på måltidene. Liten og koselig restaurant, anbefaler å booke bord i forkant da det virket å være stor pågang. På tross av full restaurant kom maten på bordet innen rimelig tid og alt smakte godt. Mye god mat for pengene.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Linda Y
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Vi e en familie på 4.Var her i går å bestillte hot ribs.Fantastisk måltid og en cheesecake til dessert som var helt fantasisk . Prismessig helt ok.Kan annbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, ninah518
Anmeldt 18. mars 2015

Bra, men ikke så veldig spennende måltid, men en av oss var lur og bestilte sjøtungefilet. Den var så god at alle rundt bordet måtte smake, derfor en 4er. Også gode ostekaker

Dato for besøk: februar 2015
Takk, Per Axel P
Anmeldt 7. desember 2013 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten et par ganger nå å de serverer utrolig god mat! Har prøvd både coca cola kylling og honning og sennepskylling! Kjempegodt begge deler! Forrettene smaker også helt himmelsk! Men d absolutt beste av alt er desserten! Kan anbefale ostekaken med sjokolade og appelsin og ostekaken med sitron! Hadde vanskeligheter med å gå etter mitt siste besøk der fordu jeg var så mett! Karakter 6!

Takk, malene1988

Reisende som så på Infusion Restaurante, så også på

Har du vært i Infusion Restaurante? Del dine erfaringer!