Anmeldt 4. september 2014

Fuentepark passer oss utmerket. Flott beliggenhet midt i sentrum, men utenfor trafikkstøy. Helt stille hele døgnet. Rengjøringen er topp og resepsjonsansatte er meget hjelpsomme og serviceinnstilt. Anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, 199Wenche
Anmeldt 12. juli 2014

Nok en gang vil vi skryte av favoritthotellet vårt. Vi trives så godt her. Alle ansatte på hotellet er like hyggelige og vi blir mottatt som " familiemedlemmer" hvert gang. Margarita, Pia , Alberto og de andre ansatte har blitt våre venner.Vi har vært her i okt/ nov i mange år, i år også i hele mars mnd. Vi trives her på hotellet, stille , rolig og pene omgivelser . Gleder oss til å komme tilbake i okt/ nov. 2014. Gode hilsner fra to fornøyde gjester fra Flaskebekk i Norge

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, Bente S
Anmeldt 3. februar 2014

Vi har bodd på Fuentepark mange ganger og har bare hyggelige opplevelser derfra. Alltid godt mottatt , kjempegod service, blide ansatte, fin beliggenhet, rolig og godt sted å være. Fuentepark har fine leiligheter og pent uteareal med svømmebasseng. Vi kan anbefale stedet som et deilig og avslappende "ferieparadis" med muligheter for mange fine turer langs strendene, i ørkenen og vandring i den gamle delen av Corralejo . Hilsen to livsnytere fra Flaskebekk

Dato for oppholdet: oktober 2013
1  Takk, Bente S
Anmeldt 31. januar 2013

Første gang på Fuerteventura og må si vi ble gledelig overrasket. Flotte strender og mange deilige restauranter. Noe for enhver smak. Fuentepark kan absolutt anbefales. Flott beliggenhet, kun kort vei til sentrum hvor du finner det meste. Fine leiligheter med eget soverom og godt utstyrt kjøkken. Komfyr og stort kjøleskap med fryser. Glimrende ved lengre opphold. Stort og fint oppvarmet svømmebasseng. Kommer absolutt igjen.

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, Beckern
Anmeldt 23. januar 2011

Jeg kom til Fuentepark for andre gang i øsende skybrudd i desember 2010, men fikk en varm velkomst. Det var utrolig hyggelig å se betjeningen og rommet "mitt" igjen. Denne gang fikk jeg ingen myggstikk som forsuret tilværelsen takket være hjelp fra resepsjonen. Bare hyggelig opphold og en serviceinnstilt betjening som fikk meg til å føle meg svært velkommen.

Dato for oppholdet: desember 2010
  • Reisetype: Reiste alene