“Så bra!! ”

Kjøkken: Dansk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 21. juni 2016 via mobile enheter

Nydelig mat! Upåklagelig service!
Danskene kan mat, og serverer den med et smil om munnen! Forrett, hovedrett og dessert - alt var like godt! MÅ prøves!

Takk, Christin S

Anmeldt 6. juli 2015 via mobile enheter

Jeg har skrevet om denne i fjor,men vi var der i går igjen og hadde et fantastisk måltid,ingen overraskelse det.De lager den beste maten i Corralejo uten tvil,koselig liten intim plass og kelneren e jo bare helskjønn og smilende til alle.Kokken ser vi ikke mye til men han må være et unikum å få så god mat ut av et så lite kjøkken.Denne e et must å besøke men det e lurt å bestille bord.Bonn Apetitt:)

Takk, Nina H
Anmeldt 18. mars 2015

En perle av en liten restaurant. Kun noen få gjester hver kveld, og et knøttlite kjøkken. Takk til Henrik og kokken for et godt komponert måltid i forbindelse med min mors 70-årsdag

• Atmosfære
Takk, PXHov
Anmeldt 11. juli 2014

Vi var på fuerteventura i tre uker,spiste ute hver dag,denne fant vi siste dagen,oh my god for en total fantastisk matopplevelse og hyggelig servitør.kan anbefales på det varmeste,mye god mat på øyen men denne var nok den beste.håper å prøve igjen neste år.Kan være lurt å bestille bord på forhånd,liten men koselig og fantastisk.

2  Takk, Nina H
Anmeldt 17. februar 2014

Den beste restauranten vi spiste hos i Corralejo. Topp service fra vi kom til vi gikk. Lite og intimt lokale. Maten var helt topp.
Bør oppleves.

1  Takk, Roy M

Reisende som så på The Ugly Duckling, så også på

Corralejo, La Oliva
Corralejo, La Oliva

Har du vært i The Ugly Duckling? Del dine erfaringer!