StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 5. desember 2017

I Apollo sin reisebeskrivelse fra 2005 står det at hotellet er bygget i 2004 og var da 4 stjerners. Vårt første besøk var i 2005 i en leilighet hvor vi trivdes godt. I mars 2006 ble vi ønsket velkommen tilbake til samme leilighet, noe vi hadde bedt om, og har besøkt hotellet hvert år siden. Det har blitt 13 år og 15 besøk, 3 i løpet av de siste 12 månedene. Vi har tilbragt jul og nyttårshelgen her med barn og barnebarn hvor vi på grunn av en glipp fikk våre 2 leiligheter plasser i hver sin ende i det store anlegget. Det ble rettet opp påfølgende dag til vår tilfredshet. Tilfreds har vi alltid blitt ut fra eget ønske, men ikke denne gangen. Å tilbringe 2 uker i en leilighet hvor terrassen er fullstendig dekket av en kjempekaktus og andre busker som ikke slapp inn et solgløtt i løpet av dagen er noe vi ikke ønsker gjentatt. En person i resepsjonen begrunnet plasseringen med at de ikke var klar over at vi hadde vært der før. Hadde vi fått en slik plassering første gang vi var der hadde vi aldri kommet tilbake. Leser man igjennom andres kommentarer ser en at det er flere slike terrasser for det har grodd bra i disse årene..
At et hotell har et dataprogram som ikke fanger opp "faste gjester," repeters, er helt utrolig.
Ved tidligere besøk har vi nevnt ting vi har ment burde rettes på, hva med nye solsenger, skifte ut treverket på broene i anlegget, gjennomgå leilighetene med låser og håndtak og at alt ellers virker. Låser i inngangsdører som noen tydeligvis er åpnet med makt en gang og som kan være vanskelig å åpne og å låse.
En misfornøyd kunde oppstår gjerne den første timen.
Det er mange hyggelige medarbeidere ved hotellet som fortjener ros og som har hjulpet oss når vi hatt behov, takk til dem.
Etter 20 år i Corralejo, første gang i 1998, liker vi oss godt i byen og kjenner flere bra hoteller så vi regner med flere år til der.

For Las Marismas er det slutt.

Romtips: Hvis man kunne velge er balkong å foretrekke.
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Ingmund S
Elke_Marismas, Management Assistant på Las Marismas De Corralejo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2017

Kjære gjester,
vi beklager virkelig at vårt system ikke oppdaget dine navn som gjentatte gjester, da vi mottok bestillingen. Vær så snill, vurder at vi får et stort antall reservasjoner hvert år, og vi er alle mennesker. Vi vil gjerne rette opp denne feilen hvis du bestemte oss for å besøke oss en gang til. I så fall vennligst kontakt oss via e-post så snart du har bestilt bestillingen.
Med vennlig hilsen fra Las Marismas.

Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

For oss som benytter Las Marismas som en base for utflukter er det et utmerket sted. God service, greie leiligheter og de har grei tilgang til både sykler og biler. Har bodd der flere ganger og kommer nok tilbake igjen. Vi er veldig glade i Corralejo hvor vi får en blandig av det turifisterte og det lokale, mange gode spisesteder, fine shoppingmuligheter og et fantastisk omegn for sykkel- og fotturer

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Ivar B
Elke_Marismas, Management Assistant på Las Marismas De Corralejo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2017

Kjære gjester,
tusen takk for god evaluering. Vi er veldig glad for å vite at du hadde en annen flott opphold her.

Anmeldt 23. mai 2016 via mobile enheter

Jeg og min søster har forelsket oss i dette hotellet og dette er 2 gang vi bestiller dette hotellet. Vi har vært super fornøyd begge gangene. Perfekt beliggenhet, flere bassenger, treningsrom, en liten butikk og servicen er amazing. Anbefaler å leie sykler ( fåes gjort i resepsjonen ). Hotellet er kjempe fint, store hotellrom men et lite kjøkken, eget soverom, bad og stue. Tommelen opp.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Fayeus
Elke_Marismas, Management Assistant på Las Marismas De Corralejo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2016

Kjære gjester,
tusen takk for din fantastiske evalueringen. Vær så snill, kom tilbake veldig snart.

Anmeldt 16. mars 2016

Rent og pent, triveligbetjening, flott badeanlegg. Vi var skuffet over leilighetens beliggenhet, ingen morgensol, men litt kveldssol. Veldig fredelig og rolig, god frokostbuffe, synes ikke at de fortjener karakter 9, men gir dem en velfortjent 5'er.

Romtips: De har ikke airkondition
Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Heidi K
Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Dette er andre gang jeg og min søster har booket oss inn på dette hotellet. Perfekt beliggenhet, hyggelige personalet, fine bassenger for både store og små. Fine og store hotellrom med det meste man trenger. Egne soverom, stort og fint bad, stort oppholdsrom med tv og et lite kjøkken med kjøleskap og varmeplater. Tommelen opp.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Fayeus
Elke_Marismas, Management Assistant på Las Marismas De Corralejo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2016

Kjære gjester,
tusen takk for besøket og fin gjennomgang.