“Forrige feries dårligste matopplevelse”
Anmeldelse av Mar de tapas

Mar de tapas
Vurdert som nr. 69 av 95 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 8. januar 2019

Bestilte en wagyuburger som var en bitteliten kjøttbit mellom to middelst store og tørre hamburgerbrød. Burgeren var ok på smak, men litt for salt og alt for tørr. Kjæresten bestilte kyllingspid som var så tørre at det ikke gikk an å spise. Når pommes fritten er måltidets høydepunkt uten å imponere er det noe galt med kokken.
Flere av kelnerne virket sure og mutte, og når vi skulle betale ble de plutselig overhyggelige og skulle ha oss til å bestille drinker. Hit kommer vi ikke tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, LarsS2276

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Var her i kveld å spiste middag, 3 voksne å 3 barn. Chilli con carne pizza’n var god, filet mignonen var helt suveren! På barna ble det miniburger, den var helt ok, lite dressing å kanskje litt tørt kjøtt. Positivt med lokasjonen slik at barna kan springe litt rundt på plassen foran + for greie priser. Kommer tilbake hit igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thomasaW4300DR
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi er familie på fem som spiste her nest siste kvelden vår. Service helt greit, det ble bestilt 4 burgere og en chicken tikka masala. Burgerene smakløse og lite spennende. Den siste retten var tørr med hardt nan brød.
Ikke imponert, men stedet ligger sentralt så det blir et typisk hurtigmat sted.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 410lasses
Anmeldt 2. mars 2018

Dette er ikke lengre et tapas sted å minner mer om et gatekjøkken med borservering.
Rett å slett elendig det som serveres å de ansatte virker ikke å bry seg om stedet eller gjestene.
Blir ikke gjenbesøk!!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Olesol123
Anmeldt 2. august 2017

Iløpet av to ukers ferie ble det flere besøk her. Beliggenheten er super og tidligere positive erfaringer gjorde at vi ganske tidlig i ferien valgte å spise her. Første gangen bestilte jeg Club Sandwich. Sausen smakte godt, men den panerte kyllingen var tørr og hele retten så svært lite inspirerende ut. Ingen garnityr eller pynt. Barnas porsjonspizza var en hit, så noen var ihvertfall fornøyd. Siste gangen vi åt her bestilte jeg "Black Angus Hamburger". En relativt kostbar hamburger som fremstilles som mer eksklusiv enn standard hamburger. Samme kjedelige presentasjon som tidligere sandwich. Lurer litt på om kokkene har sluttet å tenke på at kundene faktisk spiser med øynene også?
Uansett, denne hamburgeren var helt USPISELIG! Den smakte og luktet surt og bedervet. Leverte den diskret tilbake til kelneren som tok denne med inn på kjøkkenet igjen. Etter dette hørte vi ikke mer. Ingen tilbud om ny mat eller beklagelse. Når regningen kom var ikke hamburgeren trukket fra og vi måtte betale full pris!
Nei, etter at nye eiere tok over og skiftet navn på restauranten har kvaliteten gått krafig ned på maten.
Negativ: Uinspirerende og kjedelig mat. Mangefull service.
Positivt: Porsjonspizza for barn og "Chili con Carne Pizza"

Dato for besøk: juli 2017
Takk, tkaase

Reisende som så på Mar de tapas, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Mar de tapas? Del dine erfaringer!