“Ypperlig mat.”

Galleriet Café & Restaurang
Vurdert som nr. 34 av 84 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi var noen venner som var innom, alle spiste indrefilet. Særdeles godt! Anbefales, trivelig og god atmosfære.

Takk, 153geirSt

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempebra plass. Mat av ypperste klasse. Spesielt rekesmørbrød og biffsnadder. Mine favoritter. Kjempeflott personale. Fin beliggenhet i Ancorasenteret.

Takk, Roseby2011
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch sammen med gode venner, og liker man mye å velge mellom til lunch kan dette stedet anbefales. Bør bestille bord da det stort sett er fullt.

Takk, Harry V
CharlotteW1854, Chef på Galleriet Café & Restaurang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Tack för ditt omdöme!
Mvh. Galleriet

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Beste mat av alle slag. Kan anbefale biffsnadder, rekesmørbrød og ikke minst fiskekakene. Ingen bedre.

Takk, Roseby2011
CharlotteW1854, Chef på Galleriet Café & Restaurang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Tusen tack!!

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Delikat og nydelig ytrefilet på dette stedet. Filene perfekt stekt og veldig mørk. Gode grønnsaker som var passe kokt. Alt delikat lagt opp på tallerken. Hyggelig vertskap
Kommer helt sikkert til å besøke stedet flere ganger

3  Takk, 223ingunn_

Tack så hemskt mycket och välkommen åter!
M.v.h.Vi på Galleriet

Reisende som så på Galleriet Café & Restaurang, så også på

Har du vært i Galleriet Café & Restaurang? Del dine erfaringer!