“Dinner - middag ”
Anmeldelse av Ristorante Il Gusto

Ristorante Il Gusto
Vurdert som nr. 4 av 94 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Absolut fabulose !!! We loved every minutt er stayed there. The food was amazing with true taste, homemade pasta, treuffel and meat dishes you want to go back for. Small restaurant with a true Italian family atmosphere. Go there !!!

Her må de gå. Fantastisk god mat og ein atmosfære. Du føler at du er i Italia når du er der. Maten er vakker og nydeleg!! Me skal tilbake. Eg hadde carpaccio til forrett og tangolini med trøffelkremsaus. Eg og desverre opp maten før eg kom på at eg måtte ta bilde!!! Må opplevast!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tonje T
lindajd81, Manager på Ristorante Il Gusto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Thank you very much for your amazing review

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget pasta. Eieren spilt3 gitar og sang flotte sanger. Maten var fantastisk. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: januar 2019
Takk, WilhelmT14

Thank you for your 5 bubble review

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan absolutt anbefales. Vi spiste to forskjellige sorters pasta retter og begge var fantastiske.

Takk, 193fredrikb
lindajd81, Manager på Ristorante Il Gusto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Thank you very much for your 5 bubble review!!

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god hjemmelaget pasta og fantastiske smaker. Gjestfri betjening. Beste restauranten i Arguineguin mht mat og betjening. Anbefales.

Takk, ViggoS2

Thank you very much for your 5 bubble review!

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vårt første besøk på Il Gusto, men det blir ikke det siste. Topp service fra vi kom inn døra! Vi valgte indrefileten med barolosaus, og det var nok en av de beste biffene jeg har spist! Når vi spurte om husets vin fikk vi både en god beskrivelse og en smak før vi bestemte oss. Helt nydelig dessert! Hele måltidet var fortreffelig, men den fantastiske servicen gjorde besøket helt spesielt! Man føler seg velkommen og satt pris på! Som å være i Italia... Anbefales på det varmeste!

3  Takk, 72hildea

Reisende som så på Ristorante Il Gusto, så også på

Har du vært i Ristorante Il Gusto? Del dine erfaringer!