“Italiensk på sitt beste.”
Anmeldelse av Ristorante Il Gusto

Ristorante Il Gusto
Vurdert som nr. 3 av 94 Restauranter i Arguineguin
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk personlig service og god mat. God italiensk i Arguineguin som ligger ved gamlebyen. Kan anbefales på det varmeste. Need to visit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var der i dag og spiste pasta carbonara. Maten var veldig god, og personalet var veldig hyggelige og imøtekommende. Prisen var også ok.

Takk, OyvindMorkis
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Da fant vi en super restaurant. Topp mat og veldig koselig med gitar og sang ved bordet. Føler du er på ferie. Akkurat en slik restaurant vi savnet på øya. Har prøvd pasta og kjøtt retter, ja takk begge deler

1  Takk, W8590MIerika
IlGustoArguineguin, General Manager på Ristorante Il Gusto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Thank you so much for your amazing review! We really appreciate it. Hope to see you soon!

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt utrolig god lunsj. Alt er hjemmelaget, ferskt og smaker fantastisk. Barn og voksne koste seg. Hyggelig service. Kommer tilbake neste år!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 64christofferr
Anmeldt 12. mars 2020 via mobile enheter

Bra mat og fin musikalsk underholdning bra service og atmosfære. Bra beliggenhet. Bra vin utvalg og.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 97josteinj

Reisende som så på Ristorante Il Gusto, så også på

Har du vært i Ristorante Il Gusto? Del dine erfaringer!