“Flott mat levert på døra”
Anmeldelse av Restaurante Chino Lun

Restaurante Chino Lun
Vurdert som nr. 18 av 84 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018

Jeg har flere ganger bestilt hjemmelevert mat fra Lun. God mat, gratis levering til riktig tid, og en fin pris. Bra :-D

Takk, Adventure827968

Anmeldt 25. oktober 2018

Her får du veldig god kinamat levert på døren nesten hele døgnet. Crispi chiken som virkelig er crispi. Gode priser

Takk, Arnt K
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, kjempegod service, fikk kluter også før maten.
Menyer på mange språk, Norsk også.
God mat. Absolutt å anbefale hvis du vil ha Kina mat.

Takk, 500jo_
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville prøve en annen Kina restaurant og ble ikke skuffet. Jeg hadde and med sterk saus. Kjempegod! Kona hadde and med bambus, noe hu likte også, mens sønnen vår kylling nuggets og pommes frites. Servitrisen vår virket litt åndsfraværende (Det virket som at hun var mest opptatt av å gjøre jobben sin), mens servitøren som også hjalp til, var mer hyggeligere. Denne restauranten anbefales!

Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2018

Velsmakende kinamat for en rimelig penge. Hyggeilig personale og fint lokale innvendig. Et lite minus for veistøy på uteservering.

Takk, Geir N

Reisende som så på Restaurante Chino Lun, så også på

Har du vært i Restaurante Chino Lun? Del dine erfaringer!