“Rimelig og smakfullt”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Kinarestaurant som ligger ved hovedgaten. Stort (og da menes det stort) utvalg av retter til en rimelig pris. Rask service av imøtekommende betjening. Anbefales.

Takk, Jens L

Anmeldt 13. november 2018

Jeg har flere ganger bestilt hjemmelevert mat fra Lun. God mat, gratis levering til riktig tid, og en fin pris. Bra :-D

Takk, Adventure827968
Anmeldt 25. oktober 2018

Her får du veldig god kinamat levert på døren nesten hele døgnet. Crispi chiken som virkelig er crispi. Gode priser

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arnt K
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, kjempegod service, fikk kluter også før maten.
Menyer på mange språk, Norsk også.
God mat. Absolutt å anbefale hvis du vil ha Kina mat.

Takk, 500jo_
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville prøve en annen Kina restaurant og ble ikke skuffet. Jeg hadde and med sterk saus. Kjempegod! Kona hadde and med bambus, noe hu likte også, mens sønnen vår kylling nuggets og pommes frites. Servitrisen vår virket litt åndsfraværende (Det virket som at hun var mest opptatt av å gjøre jobben sin), mens servitøren som også hjalp til, var mer hyggeligere. Denne restauranten anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AST81

Reisende som så på Restaurante Chino Lun, så også på

Har du vært i Restaurante Chino Lun? Del dine erfaringer!