“Bra fiskerestaurant i havna i Mogan”
Anmeldelse av Cofradia De Pescadores

Cofradia De Pescadores
Vurdert som nr. 23 av 95 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Omfattende og variert fiskemeny, fersk fisk som de presenterer ved bordet før tilberedning. Vi var 5 stykker og fikk en stor Dorada på deling. Ble servert med canadiske saltbakte poteter. Grønnsakene var slappe og uspennende, noe som jeg har erfart flere steder på sørkysten av GC. Men fisken var veldig god. Vi bestilte ikke dessert da disse var «masseprodusert» og så lite spennende ut. Kan anbefale restauranten, den ligger ut på moloen litt utenfor turistløypa.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Oddrun K

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Ute etter en fersk og god fiskemiddag, blåskjell, fiskesupper, hummer med mer, så prøv denne. Ligger litt bortgjemt ved båthavna i Arguineguin. Vi var der for første gang for en lunsj og falt for stedet. Det var helt fullt og mange lokale spanjoler. Rent, pent og delikat. Det er et godt tegn. Vi spiste skalldyrsuppe og reker i olje med hvitløksbaguetter. Begge deler var kjempegodt. Vi skal helt klart tilbake for en middag også. Ser at Grill costa Mar i puerto rico skårer høyt. Vi har prøvd den også, men anbefaler heller denne. Anbefales! Har også barnemeny.

Dato for besøk: august 2018
Takk, fluanel
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Valgte å prøve ut denne restauranten på bakgrunn av andre gjesters anmeldelser. Veldig fornøyd med valget. Spiste nydelig paella, med påfølgende tilleggsrett grillede (store) reker. God service. Spiser gjerne her igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, surferose
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Her kan et par spise middag til rundt 30 € - vi valgte begge stekt fisk - Salma - med canariske poteter, og en mugge med husets hvitvin. Vi måtte riktignok be om mojo-saus. Måltidet var enkelt servert, men smakfullt, og vinen var helt OK som hverdagsvin i mugge til 7,50 €! Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ketil123
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Jeg har ikke mye erfaring med paella med skalldyr.. bestilte det her og ble veldig fornøyd med denne. Ble også gjort oppmerksom på at det kunne ta inntil en halv time før maten var klar meget god sangria og hvitlølsbrød fikk tiden til å fly

Dato for besøk: mai 2018
Takk, JesperV140

Reisende som så på Cofradia De Pescadores, så også på

Har du vært i Cofradia De Pescadores? Del dine erfaringer!