“God mat og service”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

God mat og veldig god service.Du vet hva du får og det er mye å velge i på menyen.prisene er greie.Men hva med litt utenom det vanlige?

2  Takk, HHBNorge

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Andre gangen vi er her på en uke. Veldig god mat. Ligger litt avsides til men veldig verd og finne frem til. Bruk 2 etg. Super servise

Takk, 648geire
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og veldig spansk! Deilig mat og hyggelig personale. Kan være lurt å bestille bord i høysesong.

Takk, 450kathrinek
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Koselig autentisk spansk restaurant med veldig god mat. Store porsjoner. Her blir du mett av kun hovedrett. Ligger litt avsides i forhold til sentrum, men verdt å finne frem til. Anbefales :-))))

Takk, tones855
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Sent en lørdagskveld ankom vi etter 17 timers reise. Veldig oppmerksom betjening, mat og drikke kom raskt. Mye mat. Jeg bestilte entrecôte og min kjære fisk. Enorm størrelse og godt, perfekt biff. Fisken var noe av det best min kjære hadde smakt på lenge, desverre ble hun syk så hun fikk ikke spist opp. Vi anbefaler restauranten på det varmeste.

2  Takk, Trond P

Reisende som så på Los Canarios 1, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Los Canarios 1? Del dine erfaringer!