Tone H
    Svømmebasseng
    Se flere hoteller i Arguineguin
    1924 av 1 067 anmeldelser
    Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Marina Elite har fin beliggenhet for oss som liker å gå turer i fjellet rett innenfor. Fredelig og rolig plass med kort avstand til Anfi-stranden. Trappene til øvre område ga oss god trim. Vi koste oss på balkongen med god utsikt. I sengene var det splitter nye madrasser, kjempegode. To fine bassengområder med god plass nå i desember. All inclusive: bra frokost, grei lunsj, dårlig middag. Rent og pent overalt, hyggelig personale og beste sangriaen på Beach bar. Synd de ikke får til en strand ved hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2018
    2  Takk, britelink2015
    Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Kom sent på natten og innsjekking gikk raskt og greit. Vi hadde fått rom i en "liten landsby" ca 250 meter opp en brått vei unna resepsjonen. Måtte slepe de tunge koffertene opp flere trapper da det ikke var andre alternativer enn å faktisk slepe seg opp alle trappene utendørs..
    Rommet kan kalles litt under ok, ok om du kun trenger en seng å sove i for natten. Badet var riktig kvalmt og ingen i reisefølget klarte å ta "dusjutfordring" de 2 dagene vi var der...knapt å gå på do..
    Aircondition fungerte bra da 😂
    På kvelden når mørket kom ved 2130 tiden kan du bare glemme å bruke balkongen for småprat. Flaggermusene kommer inn som torpedoer over hodene, ekkelt i og med at du kun hører dem i mørket før de sveiper over hodet 😱 ,- og inne er det ikke hyggelig å sitte, så da er det bare å legge seg tidlig i sengene som gir "ondter" der du aldri har kjent "ondter" før.
    All inclusive var dørgende kjedelig. Den samme maten hver dag til frokost. Samme mat til lunsj og middag hver dag. Er du allergiker og ikke tåler hvete eller fisk kan du spise ost, grønnsaker og tørre eller rå kyllingbryst.
    Svømmebassengene var små, og du må ut å gå for å finne de når du får rom med havutsikt slik som oss. Lite innbydende område.
    Angående rommene kan det hende at rom i samme hus som resepsjonen er bedre? Det kunne se slik ut fra utsiden 😆

Dato for oppholdet: august 2018
    3  Takk, elisabethh267
    Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Har akkurat kommet hjem fra 1 ukes opphold på Marina Elite. Flott hotell, god mat, bra rengjøring og hyggelig betjening.
    Eneste minus er å ha rom med havutsikt på selve hotell bygningen, mye støy fra havet. Vi bodde oppe med basseng nr2,hadde leilighet med havutsikt. Mange trapper, men det var bare god trim.
    Kan anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
    3  Takk, torstein k
    Anmeldt 7. mars 2018

Har bodd på Marina Elite (Balito) i 12 år. Har alltid likt meg der, men nå er det slutt. Fra i år må alle ha all inclusive, og det passer ikke når man skal bo der 6 uker.
    Maten er for så vidt grei, men stort sett det samme i 6 uker. Nei og atter nei.
    Kjøttet er et kapitel for seg. Seigt lammekjøtt, som strikk, oksekjøtt stort sett det samme. Svin og kylling bra.
    Leilighetene er store og romslige, renhold svært bra. Mye varmt vann. Alt kjøkkenutstyr er fjernet!!
    Vil savne Tony og Victor i resepsjonen. De er topp!!
    ME ligger svart fint ti,l lett adkomst med både buss og drosje. Kort vei til Anfi del Mar hvor man kan bade i sjøen på kritthvit strand.

Dato for oppholdet: februar 2018
    3  Takk, Knutph
    Anmeldt 3. mars 2018

Allinklusiv var ikkje bra. Veldig slitte leiligheter . Kommer ikkje tilbake her. Hotelet ligger slik at en må ta drosje til de meste . Lite varmt vann i dusjen så en gikk med rester av shamppo i håret hele uken

Dato for oppholdet: desember 2017
    2  Takk, bodillar