“God service og mat ”

Restaurante Bahia Grill
Vurdert som nr. 36 av 95 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vennlig personale, rask til å ta bestilling og kommer med drikken fort. Tok litt tid før pizzaen kom, men den var god. Helt grei pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sondrej2018

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Prøvde de igjen etter noen dårlige besøk for noen år siden. Dette var bra. Veldig god mat og service. Vi skal tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, bbrobak
Anmeldt 23. april 2018

God mat og suveren utsikt på ettermiddag/kveld. Dette er stedet vi besøker hver gang vi er her. Hyggelig betjening og god service. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 2. august 2017

Ja, vi har vært her før, både to og ti personer. Denne gangen var vi 6 stykker som ble anbefalt fersk fisk, og noen av oss tok anbefalingen. Herlig fisk med grønn mojo saus og hvitvins saus.
2 stykker bestilte mix tallerken med fisk (filert) også den smakte bra, men den var slett ikke fri for bein. Noe som ødela litt for opplevelsen. God vin ble også anbefalt, og det falt på en hvitvin fra Lanzarote. Passet meget godt til fisk. En fin kveld.

Dato for besøk: august 2017
Takk, KaiStick
Anmeldt 16. mai 2017

Vi var her for middag to ganger. Meget hyggelig betjening og fin beliggenhet på strandpromenaden.
Bestillte grillet fisk for to og må si porsjonen var enorm. Fersk grillet fisk med urter og hvitløk, sauser , salat og drikke til en bra pris.
Tok Paella neste gang, igjen raus porsjon for to. Paellaen hadde godt med sjømat og om den ikke var den beste vi har spist var den fortsatt god og prisen ikke noe å si på.
Svært hyggelig franskmann som serverte. Vel værd et besøk.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Frk-haukaas

Reisende som så på Restaurante Bahia Grill, så også på

Arguineguin, Mogan

Har du vært i Restaurante Bahia Grill? Del dine erfaringer!