“Hold deg unna!!”

Restaurante Bahia Grill
Vurdert som nr. 35 av 94 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Maten var elendig. Vi bestilte tre ulike retter og ingen var bra. Ikke noen spørsmål underveis om maten smakte. Flere av tingene på menyen kunne de ikke tilby oss. Da vi fikk regningen følte vi oss lurt, og de var ikke villig til å gjøre noe med det.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Karianne S

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vennlig personale, rask til å ta bestilling og kommer med drikken fort. Tok litt tid før pizzaen kom, men den var god. Helt grei pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sondrej2018
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Prøvde de igjen etter noen dårlige besøk for noen år siden. Dette var bra. Veldig god mat og service. Vi skal tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, bbrobak
Anmeldt 23. april 2018

God mat og suveren utsikt på ettermiddag/kveld. Dette er stedet vi besøker hver gang vi er her. Hyggelig betjening og god service. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 2. august 2017

Ja, vi har vært her før, både to og ti personer. Denne gangen var vi 6 stykker som ble anbefalt fersk fisk, og noen av oss tok anbefalingen. Herlig fisk med grønn mojo saus og hvitvins saus.
2 stykker bestilte mix tallerken med fisk (filert) også den smakte bra, men den var slett ikke fri for bein. Noe som ødela litt for opplevelsen. God vin ble også anbefalt, og det falt på en hvitvin fra Lanzarote. Passet meget godt til fisk. En fin kveld.

Dato for besøk: august 2017
Takk, KaiStick

Reisende som så på Restaurante Bahia Grill, så også på

Arguineguin, Mogan

Har du vært i Restaurante Bahia Grill? Del dine erfaringer!