“Favoritten.”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært her mange ganger. Vår favoritt restaurant. Anbefaler Langostinos i safran saus og pannacottaen til dessert. Kirsti og Erik.

Takk, Kirsti S

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi ankommer i den travleste tid en onsdag kveld. Raskt ble vi møtt an trivelig servitør og visst til et ledig bord. En Brocetta og rekecoctail til forrett, veldig godt selv om vi mente begge det var noe igjen til toppen. Pasta til hovedrett. Partner var henrykt, jeg synes det var godt men litt tørt. Pasta Carbornara med huset saus. Dessert Pana Cotta, helt fantastisk.

Takk, Trond P
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Andre gang på la Ruccola denne veka. Ein veldig bra, men litt bortgøymd restaurant i Arguineguin
Vel verdt eit besøk

2  Takk, 719magnusv
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Her har vi vært før, og blitt skikkelig og gledelig overrasket. Ville gjerne få reprise.

Men det var liksom noe som manglet. Hyggelig betjening og greitt at vi ble plassert ute. Det var kvelende varmt.
Vi bestilte lammefilet, 3 av oss. En bestilte laks. Laksen var meget god ned et lite glass vodka ved siden. En fikk en utmerket lammefilet, vi andre 2 tja, noe seig og med sener. Lammefilet??

Takk, 117arildd
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Fisken var deilig og rikelige porsjoner. Forrett laks carpaccio var nydelig. Skalldyrtallerken var litt ymse og mye jobb med å skrelle alt. Noe smakte lite bl.a. krabbe. God og vennlig service selv om jeg tror de forventer rikelig med tips for å yte service. Hyggelig sted hvor man kan sitte over tid. Prøver gjerne pasta her en annen gang.

1  Takk, Tralalei

Reisende som så på La Rucola Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i La Rucola Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!