“God pizza/lite oppmerksomme kelnere”

La Rucola Ristorante Italiano
Vurdert som nr. 14 av 95 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte plassen etter anmeldelser på TripAdvisor. Vi håpet på takeaway pizza men det hadde de ikke for tiden, valgte allikevel å spise pizzaen på restauranten. Nydelig pizza, hadde personalet vært mere oppmerksom hadde det blitt full score. Det som trekker ned er: vi måtte be om å få bestille mat etter en god stund etter at vi ble vist til bordet, vi måtte vente lenge på maten (jeg tok dessverre ikke tiden, men det var nok iallfall over 30 minutter), vi måtte gjøre mange forsøk før vi fikk kontakt med servitør for å bestille påfyll av drikke.

Takk, 560beritb

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En italiensk bortgjømt perle i Arguineguin. Har spist god pasta og fantastisk italiensk pizza her. Servicen er veldig god. Anbefales

Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært her mange ganger. Vår favoritt restaurant. Anbefaler Langostinos i safran saus og pannacottaen til dessert. Kirsti og Erik.

Takk, Kirsti S
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi ankommer i den travleste tid en onsdag kveld. Raskt ble vi møtt an trivelig servitør og visst til et ledig bord. En Brocetta og rekecoctail til forrett, veldig godt selv om vi mente begge det var noe igjen til toppen. Pasta til hovedrett. Partner var henrykt, jeg synes det var godt men litt tørt. Pasta Carbornara med huset saus. Dessert Pana Cotta, helt fantastisk.

Takk, Trond P
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Andre gang på la Ruccola denne veka. Ein veldig bra, men litt bortgøymd restaurant i Arguineguin
Vel verdt eit besøk

2  Takk, 719magnusv

Reisende som så på La Rucola Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i La Rucola Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!