“Nydelig italiensk mat! Anbefales!”

La Rucola Ristorante Italiano
Vurdert som nr. 17 av 92 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Oppdaget denne restauranten på TripAdvisor.
Vi var to voksne og to barn. Til forrett spiste vi fiskesuppe, dampet blåskjell, bruschetta og hvitløksbrød. Alt smakte helt nydelig. Friske råvarer, pent presentert og gode definerte smaker.
Til hovedrett gikk barna for pizza pepperoni og lasagne. Veldig bra! Vi voksne gikk for ulike pastaretter. Vi prøvde spaghetti med skalldyr (frutti di mare) og tagliatelle med spekeskinke og steinsopp. Sistnevnte rett ble en sammensetning av to retter, da det ble for vanskelig å velge. Ønsket om å få sette sammen to retter ble tatt godt i mot. Servicen var upåklagelig.
Hovedrettene var også noe av det bedre og vinanbefalinger like så.
Svært god kvalitet etter vår smak. Vi har vært mye ute og reist og spist på utallige restauranter, men denne vil vi definitivt huske. Vi kommer tilbake!
Anbefales på det varmeste!
Hvis du ikke er kjent, så ta en taxi eller gå etter gps.

(Restauranten ligger i underetasjen til Los Canarias 1, for de som er kjent)

Takk, fluanel

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Etter en gåtur fra hotellet googlet vi italiensk i Arguineguin, og satte kursen sammen med Google mot denne perlen. Litt bortgjemt men tydelig populær, masse mennesker. Absolutt verdt et besøk. Fikk raskt bord, drikke og veldig god pizza og pasta. Ba om noe utenom menyen, det fikset de. Ferskrevet parmesan og nykvernet pepper som en selvfølge. Veldig positiv opplevelse!!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 26. februar 2020

Fantastisk pasta, hyggelig betjening.
God stemning. God service.
Her er stedet for å spise pasta i Spania!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Ann-Mari B
Anmeldt 19. februar 2020

Liten og veldig koselig restaurant. Nydelig mat og kjempegod service. Imidlertid så er den litt vanskelig å finne, greit å bruke drosje.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, gundajulie
Anmeldt 12. februar 2020

Ypperlig restaurant som er blitt bygget opp over flere år. God mat og god italiensk og spansk vin. Svært hyggelig betjening som setter enorm pris på alle sine norske gjester.. Vertskapet har lang tid i Arguineguin og har drevet en annen restaurant før de overtok denne.

Dato for besøk: november 2019
Takk, gknutsen

Reisende som så på La Rucola Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i La Rucola Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!