“Rask service og god mat”

Mandarin Chinese Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 84 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En mandag kl 2030 med restauranten nesten full, ankom vi Mandarin. Betjening møtte oss i løpet sekunder. Vi bestilt vårrull, sushi og and i appelsin saus. Fantastisk. Anbefaler restauranten for andre.

Takk, Trond P

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde ikke tenkt kinesisk, men slik ble det. Noe vi ikke angret på. And i appelsinsaus, creespy duck. Avsluttet med en raus Carlos 1

Takk, 117arildd
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Utrolig god service og hyggelig betjening. Rimelige priser. Dette er en restaurant som passer for alle

Takk, 417geirs
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært utrolig mye på denne restauranten, både på selve restauranten og bestilt til hotellet. Har har vært veldig fornøyd de fleste gangene, men siste gangen vi var der var det biller/insekter i sausen. Fortalte oss at de bestilte store mengder sojasaus. Vi ble uvel og har ikke dratt tilbake siden. Hold dere unna.

Takk, 70maritr
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Er alltid innom denne restauranten og har aldri blitt skuffet ! Kanskje den beste Kinaresauranten på Gran Canaria ! Super service av oppmerksomme kelnere. Som alltid veldig god mat med høy kvalitet ! Vi spiste vårruller, And Mandarin og And med sur-søt saus ! Anbefales på det sterkeste !

1  Takk, Erling F

Reisende som så på Mandarin Chinese Restaurant, så også på

Har du vært i Mandarin Chinese Restaurant? Del dine erfaringer!