“Beste i Argunneguin”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Flott sted. Eksepsjonelt god mat og god sevice.
Har plasser både inne og ute i flotte og til dels romantiske omgivelser.
Absolutt vel verd et besøk.

Takk, HansPetterM8

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet når det var lite folk og fikk et greit bord. Restauranten ser fin ut og hadde live musikk. Fikk raskt menyer men så ble det stopp. Kom noen gjester til og brått løp de tre servitørene rundt uten oversikt. Følte oss rett og slett glemt, til tross for at vi satt sentralt i restauranten. Fikk etterhvert bestilt drikke og mat samtidig.. Maten kom på bordet en time etter at vi hadde satt oss ned. Med unntak av en i følget. Hun fikk sin mat servert etter at alle andre vært ferdig med sin rett. Ungene hadde pizza og klaget over altfor mye ost! Maten som ellers ble servert så innbydende ut og smakte greit! Servicen derimot var hårreisende. Skal sies at den ene servitøren virket fortvilet over at vi ikke fikk mat når vi skulle. Anbefales ikke og drar ikke tilbake hit.

1  Takk, 595martinf
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde aldri funnet stedet uten tripadvisor. Når man kommer ned så ankommer man til et meget behagelig sted med god atmosfære... live musikk den dagen vi var der med variende hell, fra det helt grusomme til det helt perfekte. Vi fikk et bord ute, men ikke havutsikt og helt greit. Tok laaaaaang tid før vi fikk inn matbestillingen og man føler seg til dels oversett. Maten smakte helt ok. Dattera på 15 klaget over en melete pizzabunn med altfor mye ost. (Er det egentlig lov å klage på det? For mye ost liksom?) Uansett... jeg tok en biff etter servitørens anbefaling, biffen var meget god, mens potene var altfor varme og grønnsakene var kalde, og bearnaisesausen var smakfull men denne hadde desverre skilt seg...

Takk, danjoakimn
Anmeldt 8. september 2018

Det var god atmosfære her! Vi ble vist velkommen, og tatt godt vare på under hele besøket. Det var lett å få svar på spørsmål, og servitørene fulgte opp gjestene sine under hele måltidet, BRA!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Erik S
Rossinimanagement, Director General på Restaurante Rossini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Dear Erik S,

Thank you very much for share your review, it means a lot for us!

Hope to see you back soon!

Kind regards from the whole Rossini team!

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Koselig spiseplass i paviljongen. Perfekt stekt entrecôte med svært god peppersaus. Fantastisk solnedgang.

1  Takk, TH362

Dear T H ,

Thank you very much for sharing with us your experience and we are glad you had a nice dinner!

We hope to see you back soon!

Kind regards from the whole Rossini team!

Reisende som så på Restaurante Rossini, så også på

Patalavaca, Gran Canaria