“Ujevn kvalitet.”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Hadde hummersuppe til forrett. Virket som om den aldri hadde vært i nærheten av en hummer. En del reker, men det er ikke det samme. Som hovedrett hadde vi lammecarret. Den var til gjengjeld ypperlig. Den beste jeg har fått på Gran Canaria.

Takk, 413gh

Anmeldt 21. november 2018

Jeg har vært flere ganger og spist ved Rossini - flott og god mat, god service og storkoste meg på uteserveringen!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, HildefromNorway
Anmeldt 14. november 2018

Veldig fint beliggende restaurant ved strand promenaden. Litt vanskelig å finne fra hoved gaten. Fine lokaler med plasser både inne og ute ved bassenget. Meny med gode forretter og hovedretter. Og et fint utvalg desserter. Fikk veldig bra hjelp til gode vin valg til maten. Alt i alt en minneverdig kveld.

1  Takk, Anton M
Anmeldt 6. november 2018

Flott sted. Eksepsjonelt god mat og god sevice.
Har plasser både inne og ute i flotte og til dels romantiske omgivelser.
Absolutt vel verd et besøk.

Takk, HansPetterM8
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet når det var lite folk og fikk et greit bord. Restauranten ser fin ut og hadde live musikk. Fikk raskt menyer men så ble det stopp. Kom noen gjester til og brått løp de tre servitørene rundt uten oversikt. Følte oss rett og slett glemt, til tross for at vi satt sentralt i restauranten. Fikk etterhvert bestilt drikke og mat samtidig.. Maten kom på bordet en time etter at vi hadde satt oss ned. Med unntak av en i følget. Hun fikk sin mat servert etter at alle andre vært ferdig med sin rett. Ungene hadde pizza og klaget over altfor mye ost! Maten som ellers ble servert så innbydende ut og smakte greit! Servicen derimot var hårreisende. Skal sies at den ene servitøren virket fortvilet over at vi ikke fikk mat når vi skulle. Anbefales ikke og drar ikke tilbake hit.

1  Takk, 595martinf

Reisende som så på Restaurante Rossini, så også på