“Margareth Isaksen”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Delikat restaurant, god mat og service!
Uteterasse med hage, havsutsikt og barnevennlig!
Perfekt for bryllupsfeiring og høytidsdager!

1  Takk, MiaI104

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Hadde hummersuppe til forrett. Virket som om den aldri hadde vært i nærheten av en hummer. En del reker, men det er ikke det samme. Som hovedrett hadde vi lammecarret. Den var til gjengjeld ypperlig. Den beste jeg har fått på Gran Canaria.

Takk, 413gh
Anmeldt 21. november 2018

Jeg har vært flere ganger og spist ved Rossini - flott og god mat, god service og storkoste meg på uteserveringen!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, HildefromNorway
Anmeldt 14. november 2018

Veldig fint beliggende restaurant ved strand promenaden. Litt vanskelig å finne fra hoved gaten. Fine lokaler med plasser både inne og ute ved bassenget. Meny med gode forretter og hovedretter. Og et fint utvalg desserter. Fikk veldig bra hjelp til gode vin valg til maten. Alt i alt en minneverdig kveld.

1  Takk, Anton M
Anmeldt 6. november 2018

Flott sted. Eksepsjonelt god mat og god sevice.
Har plasser både inne og ute i flotte og til dels romantiske omgivelser.
Absolutt vel verd et besøk.

Takk, HansPetterM8

Reisende som så på Restaurante Rossini, så også på