“Flott delikat sted ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved stranden i hyggelig og pen hage.Flink sanger og behagelige melodier.Maten er god.Servicen er god

Takk, HHBNorge

Anmeldt 1. desember 2018

God mat, svært hyggelige kelnere og fin, behagelig musikk. Flott totalopplevelse. Anbefales på det sterkeste.,

Takk, Ingjerd R
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Delikat restaurant, god mat og service!
Uteterasse med hage, havsutsikt og barnevennlig!
Perfekt for bryllupsfeiring og høytidsdager!

1  Takk, MiaI104
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Hadde hummersuppe til forrett. Virket som om den aldri hadde vært i nærheten av en hummer. En del reker, men det er ikke det samme. Som hovedrett hadde vi lammecarret. Den var til gjengjeld ypperlig. Den beste jeg har fått på Gran Canaria.

Takk, 413gh
Anmeldt 21. november 2018

Jeg har vært flere ganger og spist ved Rossini - flott og god mat, god service og storkoste meg på uteserveringen!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, HildefromNorway