“90 års dag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord for å feire min svigermors 90 års dag. Bordet var flott dekorert med "happy birthday " og 90 år, skrevet med farget sand. Fikk veldig god service og fin oppfølging. Maten var superior, både forrett, grillet asparges/m serano skinke og hovedrett, biff av indrefilet var av første klasse, og kan anbefales på det sterkeste. En koselig og fin atmosfære som vi vil oppleve igjen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Svein Erik H

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Helt nydelig mat og atmosfære. Spiste indrefilet og creme brulet til dessert. Satt ved midtbordet i pavljongen. Beste bordet. Gjør dette i solnedgangen. Anbefales. Litt trekk i poengsum pga for lite mat i forhold til pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 969stians
Anmeldt 30. januar 2019

Vi har vært her noen ganger og har alltid fått ypperlig mat med tilhørende god service. Rolig atmosfære i elegante lokaler. På topp og anbefales for en kjempegod opplevelse.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Øyvin F
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten og tenkte det så ut som en flott plass å feire nyttårsaften.

Spurte om å få bord inne og ble plassert rett ved grillen. Ikke den beste plassen. Det var en egen meny denne dagen og etter 20 minutter så fikk vi beskjed om at de var tomme for and til forretten. Det tok 20 minutter til før forretten kom.
Hovedretten fikk vi etter 1 time og 15 minutter. Hadde bestilt medium stekt, men kjæresten fikk well Done. Klagde på kjøttet og fikk en flaske vin som kompensasjon samt nytt kjøtt etter nye 20 minutter. Men da hadde de greid å gi kjæresten feil rett. Da orket vi ikke klage en gang til og spiste det vi fikk.

I løpet av kvelden var det fem forskjellige servitører innom bordet vårt og det virket ikke til at det var noe system på hvilke bord de hadde ansvaret for. Det gikk også lang tid mellom hver gang de var innom.

Det skulle også blitt servert en amuse-bouche, men det så vi aldri noe til.

Tre retter, en vinflaske og et glass portvin kostet 1900,- og var IKKE på noen som helst måte verdt det.

Bedre struktur, flere servitører på jobb og litt mer spennende meny. Tørre, smakløse linser ved siden av kjøttet var ingen høydare.

1  Takk, Tentipi
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, men det tok 1 time og 20 minutter fra vi bestilte før vi ble servert maten. Dette beklaget de, men vi ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. I tillegget må folk holde seg langt unna bearnaisesausen. Det var bare komisk. Får 2 istedenfor 1 pga maten var god, men hold dere unna

Takk, Kristoffer E

Reisende som så på Restaurante Rossini, så også på