“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Vel.. huket inn av en veldig engasjert innkaster på gaten.. sliter litt med denne.. godt tatt i mot, god service, bra mat, veldig overpriset vin. Reagerte veldig på den. Ellers ok, men det holder med ett besøk.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jannehelenl

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Dårlig service fra kelnere som ikke fulgte med. Skittent bord og servietter. Maten var ok (men ikke noe mer enn det). Kommer garantert ikke tilbake.

Takk, Mhehe
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, og veldig service innstilte arbeidarar! Blei tatt godt tatt imot, og fekk raskt servert maten

Takk, matiasurke
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, og fantastisk service! Kom hit med kjæresten min, og servicen var ypperlig fra sekundet vi gikk inn døren. Kommer definitivt tilbake!

Takk, lisaahaugen
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Etter mange år på Gran Canaria, besøkte vi endelig Rossini. Et fantastisk besøk! Utrolig god mat, koselig atmosfære og hyggelig betjening. Min eldste sønn var så uheldig å knuse sin is-dessert i gulvet, og kelneren kom med ny is med engang. Det reddet kvelden, tusen takk!

Takk, lisamlg

Reisende som så på Restaurante Rossini, så også på

Patalavaca, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Rossini? Del dine erfaringer!