“Lunsj for to”

Vurdert som nr. 28 av 84 Restauranter i Arguineguin
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste her for første gang og det ble dessverre ikke noen stor opplevelse.
Vi spiste fisk som var druknet i hvitløk, ellers ikke mange andre smaker. Betjeningen jobbet ganske raskt, men manglet både smilet og omsorgen for gjestene.
Stedet er rimelig og vi ventet ikke å få topp mat, men dette var nok under det vi forventet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, janegil51

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Det var mange servitører på jobb, men det virket ikke som om noen hadde kontroll. Flere kom for å ta bestilling selv om vi alt hadde bestilt og etter måltidet tok det en evighet før vi fikk regningen. De fremstod som mer opptatt av å fjase med hverandre enn å serve kundene.
Toalettet hadde ikke papir og ikke lys.
Vi fikk brød med en god saus til som starter, uten at det var bestilt.
Jeg bestilte grillet kongereker, der 3 av de ikke var godt nok grillet og fremdeles rå. Ingen saus til så alt ble veldig tørt.
Samboer kjøpte biff med peppersaus. En god porsjon, men ikke noe smakshøyder.
Trekker opp at de vier en del oppmerksomhet og ablegøyer mot våres sønn.
Ville valgt en annen restaurant enn denne.

Takk, Silje281
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig dårlig opplevelse, vi hadde fisk og skalldyr suppe, kylling suppe til forrett. Begge var smakløse og egentlig triste greier.
Hovedrett ble indrefilet, vi hadde bestilt medium. Den ene var rå og måtte sendes i retur, den andre ble godt stekt. Og om ikke dette var nok så kom det en kakkelakk spaserende over bordet midt under måltidet, jeg måtte stå på for å holde konemor igjen, hun ønsket bare å komme derifra.
Vel, egentlig hyggelig betjening og vinen var god. Men dette spisestedet anbefales ikke

Takk, Laader
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Har prøvd Apolo XI tidligere, med vekslende hell. Valgte å gi dem et forsøk igjen i år. Det ble valgt litt forskjellig, både pizza og tapas retter. Gambas al ajillo ble ikke godkjent, rekene smakte ikke bra og ble ikke spist opp. Pizzaen var grei og ble godkjent. Tapas rettene var derimot meget bra, og spesielt blekksprut i vinagrett smakte utmerket. Hyggelig betjening og rask levering er positivt og prisene på gjennomsnittet.

Takk, KaiStick
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Posetivt: bra beliggenhet med fin kveldssol.
Negativt: dårlig barnemeny. Maten var dårlig og servisen ikke bra.
Styr unna!

Takk, Eirik M

Reisende som så på Apolo Xl, så også på

Har du vært i Apolo Xl? Del dine erfaringer!