TripAdvisor

Los Pescaitos
Vurdert som nr. 25 av 96 Restauranter i Arguineguin
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Fantastisk god paella! Vi bestilte paellaen med sjømat. Den var fullstappet med all mulig god sjømat som hummer, krabbe, reker og skjell. Beste paellaen jeg har smakt. Fikk også redskaper til å åpne sjømaten med.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AC_Johnsen
tuccineves, Propietario på Los Pescaitos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Muchas gracias, thank you.

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vel verd å vente 40 minutter på den deiligste paella med blåskjell, reker mm. Hyggelige og blide servitører. Bord ute med flott utsikt over sjøen! Anbefales varmt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, HelenE1670
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Sjømatrestaurant som vi har vært på mange ganger tidligere. Har alltid vært fantastisk.

I dag derimot var det en kjempestor skuffelse. Ihjelkokte blåskjell, feilleveranser og en risotto de frutti mare som ikke var en risotto, men en paella. Den smakte helt greit, men fikk f.eks. ikke «verktøy» til å åpne hummerkloen med.

Når vi i tillegg måtte be flere ganger om bestikk, betjeningen var fraværende og lite imøtekommende, da ble dette vårt siste besøk her.

Det var ikke en travel dag.

Anbefales ikke.

1  Takk, stefancaldenbyo
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som skulle ha oss en god middag og se på solnedgangen.
Tja, mat og vin var Ok. Servitøren sprang rundt oss til vi fikk bestilt. Etterpå var han nesten usynlig.

Ikke bra, men maten var spiselig og husets vin drikkanes, så

Takk, 117arildd
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Var innom for spaghetti - som var grei nok og vi ville avslutte med et glass av husets vin. Den var ikke god - smakte surt. Da vi tok det opp med servitøren, fikk vi til svar at «alle drikker den». Men vi bestilte en Rioja som var superb. El Coto. Og servitøren kjente oss igjen etter to år ... hmm.

1  Takk, Havar56

Reisende som så på Los Pescaitos, så også på

Har du vært i Los Pescaitos? Del dine erfaringer!